Amy Winehouse - Rehab
(中英歌詞)

◎They tried to make me go to rehab
他們硬要我戒了它
I said no, no, no.
我說不 不 不
Yes I been black, but when I come back
沒錯我是黑名單 但是當我回來時 
You wont know, know, know
你將瞭 暸 暸.
I ain’t got the time
我沒時間去耗
And if my daddy thinks im fine
而且如果我老杯認為我沒差
He’s tried to make me go to rehab
只想要讓我戒了它
I wont go, go, go.
我絕對不會去 去 去

I’d rather be at home with ray
我寧願跟雷一起窩在家裡
I ain’t got 70 days
我哪有七十天美國時間
Cos there’s nothing,
因為沒有什麼
nothing you can teach me
沒有什麼是你能教我的
That I can t learn from Mr. Hathaway
而我卻不能從哈撒偉先生身上學到

Didn’t get a lot in class
在課堂上沒有學到很多
But I know it don’t come in a shot glass
但是我知道這不會裝在酒杯裡



The man said, why you think you here?
那個人說 你以為你為什麼會在這裡

I said, I got no idea
我說 我哪知
Im gonna, im gonna loose my baby
我就要 就要失去我的寶貝
So I always keep a bottle near
所以我身邊總要有酒相伴

Said, I just think you’re depressed
他說 我想你只是沮喪而已
Kiss me, yeah baby And go rest
這次我回 對 小寶貝跟其他鳥事

They tried to make me go to rehab
他們硬要我戒了它
I said no, no, no.
我說不 不 不
Yes I been black, but when I come back
沒錯我是黑名單 但是當我回來時 
You wont know, know, know
你將瞭 暸 暸.

I don’t ever wanna drink again
我以後永遠不要再喝了
I just, ooo, I just need a friend
我只是 噢 只是需要一位朋友
Im not gonna spend 10 weeks
我才不要花十個禮拜
Have everyone think im on the mend
現在每個人都認為我好起來了

It’s not just my pride
這不只是我的自尊
It’s just til these tears have dried
還要等眼淚流乾



o.s 我還記得有一次她上台領獎
她說她好像也覺得自己紅得莫名其妙 XD
她只是把她喝酒時候的心情寫出來而已 阿
哈哈 感覺很真很可愛ㄟ

阿 所以昨天聽到她的噩耗
真的是驚訝到不行
我以為是惡作劇 = =
就覺得 她真的也算是一個鬼才吧
我也還在期待她的新專輯 哭哭~~

俗話說 借酒消愁愁更愁
有時候太沉迷某樣東西真的是不行的
T____T
看到她的身材....
已經接近紙片人了吧!!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()