Take That - Rule The World
(中英歌詞)

You light the skies, up above me
你為了我點亮了這片天空
A star, so bright, you blind me, yeah
星光閃亮的讓我睜不開眼
Don't close your eyes
不要閉上眼晴
Don't fade away, don't fade away-
不要消失 不要消失

◎Oh~ Yeah you and me we can ride on a star
噢 讓你我一起馳騁穹著星空
If you stay with me girl
如果女孩妳願意與我為伴
We can rule the world
我們就能征服世界
Yeah you and me we can light up the sky
讓你我攜手點亮天空
If you stay by my side
如果妳能與我為伴
We can rule the world
我們就能征服世界

If walls break down, I will comfort you
如果城牆倒塌 我會安慰妳
If angels cry, oh I'Il be there for you
如果天使哭泣 我會在妳身邊
You've saved my soul
妳拯救了我的靈魂
Don't leave me now, don't leave me now
不要離我而去 不要離我而去

●All the stars are coming out tonight
今夜星光點點
They're lighting up the sky tonight
今夜星光燦爛
For you, for you
因為有你 因為有你


●x4


引用參考 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1007102009519


o.s 今天才看了星塵傳奇< Stardust >
之前看影評都說這部不錯
真的不錯看:)

劇情就像是童話故事書一樣
壞人就會有懲罰 好人有好報
結局是Happy ending!!
好喜歡 哈

搭配上這首 情意滿滿的歌曲
真的好好聽阿 >w<

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()