close

Demi Lovato - Skyscraper
(中英歌詞)

Skies are crying, I am watching
我看著天空在哭泣
Catching teardrops in my hands
伸手觸碰那眼淚
Only silence, as it's ending,
當結束時 只剩一片寂靜
like we never had a chance.
像希望從未存在過
Do you have to make me feel like there's nothing left of me?
為何要讓我覺得像一無所有呢?

◎You can take everything I have
你可以奪走我的一切
You can break everything I am
你可以粉碎我的一切
Like I'm made of glass
把我當成是玻璃
Like I'm made of paper
把我當成紙一樣
Go on and try to tear me down
來吧 來打敗我吧
I will be rising from the ground
我還是會繼續屹立不搖的
Like a skyscraper, like a skyscraper
就像摩天大樓 像摩天大樓一樣

As the smoke clears
當煙霧飄散
I awaken and untangle you from me
我清醒的解開你的束縛
Would it make you feel better to watch me while I bleed
看我正在淌血 你滿意了嗎?
All my windows still are broken but I'm standing on my feet
遭遇了許多挫折 但我依然堅強



Go run run run
狂奔吧
I'm gonna stay right here
我會停在這
Watch you disappear yeah
看著你消失在前方
Go run run run
狂奔吧
yeah it's a long way down
對 未來的路還很長
But I'm closer to the clouds up here
但我更接近雲端了


Like a skyscraper, like a skyscraper
就像摩天大樓 像摩天大樓一樣
Like a skyscraper
就像摩天大樓一樣


參考引用 http://oldladybox.pixnet.net/blog/post/35351408

o.s 一直以來都很喜歡她的曲風
帶有爆發性的抒情搖滾
>///< 好好聽捏~~

絕望可以打敗一個人
也可以讓一個人重新站起來
真的.....遇到挫折就 狠狠地大哭一場
擦乾淚水後 在勇敢站起來吧 :)))
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()