Katy Perry - Thinking Of You
(中英歌詞)

Comparisons are easily done
很容易就能做出比較
Once you've had a taste of perfection
一旦你嘗過完全的滋味
Like an apple hanging from a tree
就像樹上的蘋果
I picked the ripest one
我摘下最成熟的一個
I still got the seed
我還保留著籽

You said move on
你說繼續前進吧
Where do I go
我要到哪裡去
I guess second best
我想我只能找到
Is all I will know
第二好的

◎Cause when I'm with him
因為和我當他一起
I am thinking of you
腦中想的卻是你
Thinking of you
想著你
What you would do if
你會做些什麼
You were the one
如果你是
Who was spending the night
和我共度夜晚的人
Oh I wish that I
真希望我
Was looking into your eyes
凝視著的是你的雙眼

You're like an Indian summer
你像是印地安的太陽
In the middle of winter
在那寒冬中的
Like a hard candy
像是顆糖果
With a surprise center
有著令人驚訝的內涵
How do I get better
我要怎麼找到最好的人
Once I've had the best
一旦我已經擁有過最好的

You said there's
你說
Tons of fish in the water
天涯何處無芳草
So the waters I will test
所以我得跑遍天下尋覓

He kissed my lips
他吻著我的嘴時
I taste your mouth
我卻感受到你的唇
He pulled me in
他拉我進他的懷時
I was disgusted with myself
我卻對我自已感到噁心



You're the best
你是最棒的
And Yes I do regret
是的 我很後悔
How I could let myself
我是怎麼會允許我自已
Let you go
讓你離我而去
Now the lesson's learned
現在 我已經學到教訓
I touched it I was burned
我是玩火自焚
Oh I think you should know
我想你該知道



Looking into your eyes
看著你的雙眼
Looking into your eyes
看著你的雙眼
Oh won't you walk through
噢 你會不會走過
And bust in the door
然後破門而入
And take me away
帶我走
Oh no more mistakes
噢 我不會再犯錯
Cause in your eyes I'd like to stay...
因為我想駐留在你眼中



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/article?qid=1709021405225


o.s 這首不管是歌詞還是旋律
還是MV劇情 都深得我心 XD

MV中的Katy超正的唷!!
在床上那段 ...呵呵
身材好到爆 =////=

她的新歌
有變得越來越好聽了耶! =v=


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()