Secondhand Serenade - Fall For You
(中英歌詞)

The best thing about tonight's that we're not fighting
今晚最美好的是我們沒有吵架
Could it be that we have been this way before
從今以後我們能像從前一樣嗎?
I know you don't think that I am trying
我知道你不認為我很努力的在試
I know you're wearing thin down to the core
我明白你已精疲力盡
But hold your breathe
但是請你屏息以待

◎Because tonight will be the night
因為就是今晚
That I will fall for you
我會愛上你
Over again
重新愛上妳
Don't make me change my mind
不要讓我改變心意
Or I won't live to see another day
否則我無法活著等到明天
I swear it's true
我敢發誓
Because a girl like you is impossible to find
因為不可能找到像妳一樣的女孩
( You're impossible to find )
你是獨一無二的

This is not what I intended
這不在我預料中
I always swore to you I'd never fall apart
我總是對你發誓說我不會心碎
You always thought that I was stronger
你也認為我很堅強
I may have failed but I have loved you from the start
我或許已失敗 但是從一開始我已愛上了妳
Oh, But hold your breathe
喔 請你屏息以待

So breathe in so deep
所以請你深呼吸
Breathe me in
一起深呼吸
I'm yours to keep
我是你的
And hold on to your words
幫你緊握著諾言
Cause talk is cheap
因為空談無用
And remember me tonight
今晚請你記得我
When you're asleep
當你睡著的時候

◎x2


參考 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608032805951


o.s 偶然間聽到這首歌就愛上了@@
旋律剛開始是簡單輕柔的
不過中間有些搖滾部分 真的很迷人
加強了「愛你的決心」是吧!!
:)

....好~~我相信你!! (拍肩)
XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()