U2 - With or without you
(中英歌詞)

See the stone set in your eyes
看到石塊落在你眼中
See the thorn twist in your side
看著尖刺在你身邊扭曲
I wait for you
我為你等待 

Sleight of hand and twist of fate
用雙手變戲法,扭轉命運 
On a bed of nails she makes me wait
她讓我在釘床上等待
And I wait without you
沒有你,我依然等下去
With or without you
不管有沒有你
With or without you
不管有沒有你

Through the storm we reach the shore
穿過風暴,我們抵達了岸邊 
You give it all but I want more
你已全都給我,但我還嫌不夠
And I'm waiting for you
我依然為你等待

○With or without you
不管有沒有你
With or without you
不管有沒有你
I can't live
我活不下去
With or without you
有你或沒有你

◎And you give yourself away
而你把自己交給了別人
And you give yourself away
而你把自己交給了別人
And you give, and you give
而你把自己 把自己
And you give yourself away
交給了別人

My hands are tied
我的雙手已被綑綁
My body bruised
身上滿是傷痕
she's got me with nothing to win
她使我一無所獲
and nothing left to lose
更使我失去所有


○x2

 

引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1106080112634


o.s 原來這首曲子是形容戰爭
而不是愛情故事阿!!
可是我覺得用來形容失戀的心情也很搭耶...
哈哈哈 真的嘛~~
(我真的不是來亂的~~搖頭!!) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()