Aqualung - Brighter Than Sunshine
(中英歌詞)

I never understood before
我從以前就不瞭解
I never knew what love was for
我不知道戀愛是為了什麼
My heart was broke, my head was sore
我既心碎, 又頭痛
What a feeling
這是什麼感受

Tied up in ancient history
受困在古老的歷史中
I didnt believe in destiny
我不相信命運
I look up you're standing next to me
看你就站在我身旁
What a feeling
這是什麼感受

◎What a feeling in my soul
這是什麼感受, 在我靈魂深處
Love burns brighter than sunshine
愛情燃燒得比陽光更燦爛
Brighter than sunshine
比陽光更燦爛
Let the rain fall, i don't care
就讓雨落下吧, 我並不在乎
I'm yours and suddenly you're mine
我是你的, 瞬間你也成為我的
Suddenly you're mine
瞬間你也成為我的

and it's brighter than sunshine
而這比陽光更燦爛

I never saw it happening
我從沒看到它發生過
I'd given up and given in
我已經放棄並且讓步
I just couldn't take the hurt again
我就是無法再次受到傷害
What a feeling
這是什麼感受

I didn't have the strength to fight
我沒有爭吵的力氣
suddenly you seemed so right
突然間你似乎如此正確
Me and you
我和你
What a feeling
這是什麼感受


It's brighter than the sun
比陽光更燦爛
It's brighter than the sun
比陽光更燦爛
It's brighter than the sun, sun, shine.
比陽光更燦爛, 陽光, 燦爛

Love will remain a mystery
愛情仍是個謎
But give me your hand and you will see
但請讓我握住你的手, 你將會看到
Your heart is keeping time with me
你的心讓時光與我同在


I got a feeling in my soul ...
我有種感覺在我靈魂深處........


引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1105061404919


o.s 這首歌是<再見鍾情>的電影配樂
真的超動聽的!!
也是帶有淡淡的憂傷感
舒服的節奏敲打進心靈的深處...

不知道為什麼
我也覺得這首很耳熟欸!!
可是我完全不認識這個歌手= =:

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()