Michelle Branch - Are You Happy Now
(中英歌詞)

Now,
現在
don't just walk away
別只顧著溜掉
pretending everything's okay and you don't care about me.
假裝沒事發生 你跟我不熟
And I
而我
know it's just no use.
知道只是徒勞無功
When all your lies become your truths and I don't care.
你是否還說謊 我早就不在乎
Yeah, yeah, yeah.

◎Could you look me in the eye,
你敢看著我的眼睛
and tell me that you're happy now.
在告訴我 你現在開心嗎?
Oooh.
Would you tell it to my face or have I been erased,
你是否曾說過 還是我已經忘記
Are you happy now?
那你開心了嗎?
Are you happy now?
那你開心了嗎?

You

took all there was to take,
貪婪的拿走你要的
and left me with an empty plate and you don't care about it, yeah.
帶走一切只留下我  你根本不在乎
And I
而我
am giving up this game,
放棄了這場遊戲
and leaving you with all the blame, cause I don't care.
儘管遭受責備也選擇離開你 因為我也不管了
Yeah, yeah, yeah.

Yeah, yeah.
Do you really have everything you want.
你是否得到你想要的一切
You could never give something you ain't got,
你能夠不吝嗇嗎?
you can't run away from yourself.
你其實不敢面對你自己

Could you look me in the eye,
你敢看著我的眼睛
and tell me that you're happy now.
告訴我 你現在開心嗎?
Yeah, yeah.
Come on tell it to my face or have I been replaced,
親自來告訴我 我被取代了
are you happy now?
那你開心了嗎?
Yeah, yeah, yeah, ohh, ohh. Yeah.ohh oh.

Would you look me in the eye,
你能看著我的眼睛
could you look me in the eye.
你敢看著我的眼睛
I've had all that i can take i'm not about to break cause I'm happy now.
我已經擁有不會破碎的一切 我現在是開心的
Oooh.

Are you happy now?
那你開心了嗎?



o.s 女生唱搖滾的說真的不多
Michelle Branch也是其中之一
雖然也不算有知名度 可是很多首歌都相當熟悉
正是所謂 知道的就知道 不知道就不知道XD

好喜歡這首抒發不滿的
那你開心了嗎??
噢噢噢!! 我也好想對某人這樣說 0_0
可是我不敢...!!(畫圈圈)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()