Ashlee Simpson - Pieces Of Me
(中英歌詞)

On a Monday, I am waiting
星期一 我等待著
Tuesday, I am fading
星期二 我已在凋零
And by Wednesday, I can't sleep
到了星期三 我無法入睡
Then the phone rings, I hear you
而後電話響了 我聽見你的聲音
And the darkness is a clear view
我的世界突然清晰
Cuz you've come to rescue me
因為你來拯救我了


Fall... With you, I fall so fast
愛上你 如此迅速的墜入愛河
I can hardly catch my breath, I hope it lasts
我幾乎無法控制我的心 希望這是最後一次


◎Ohhhhh
It seems like I can finally rest my head on something real
感覺就像我終於找到可以依賴的人
I like the way that feels
我喜歡這種感覺
Ohhhhh
It's as if you've known me better than I ever knew myself
感覺就像你比我更了解我自己
I love how you can tell
我喜歡你說我的事
All the pieces, pieces, pieces of me
所有的一切 一切 艾的點滴
All the pieces, pieces, pieces of me
所有的一切 一切 艾的點滴


I am moody, messy
我悶悶不樂  很混亂
I get restless, and it's senseless
焦躁不安 而這是無意義的
How you never seem to care
為什麼你看起來都不在乎
When I'm angry, you listen
當我生氣 你聆聽
When you're happy, it's a mission
當你快樂 這是件任務
And you won't stop 'til I'm there
你不會停下來 直到我來了


Fall... Sometimes I fall so fast
愛上 有時候我就是這麼快墜入愛河
Well, I hit that bottom
直到深處
Crash, you're all I have
你是我的所有





How do you know everything I'm about to say?
為什麼你總是知道我要說什麼
Am I that obvious?
我表現的那麼明顯嗎?
And if it's written on my face...
它是否就寫在我臉上
I hope it never goes away... yeah
我希望永遠不要結束


On a Monday, I am waiting
星期一 我等待著
And by Tuesday, I am fading into your arms...
星期二 我墜入你懷裡
So I can breathe
這樣我才能呼吸




參考引用 http://blog.yam.com/twinscats/article/2722293

 

o.s 最近忽然哼起這首歌說~~
這種甜蜜的歌 很適合讓心情變的愉悅 XD

Ashlee simpson 現在已經是辣媽了耶
才出大概兩三張專輯就結婚去了 QAQ

好喜歡那幾張 年輕愛玩的瘋狂fu說!!
希望她當了辣人妻
也要回來出出唱片押~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()