Karmina - The Kiss
(中英歌詞)

I know we don’t belong
我知道我們合不來
Everyone says it’s wrong
每個人都這麼說
We come from different ways
我們來自不同的背景
So I tried to erase everything that I felt
所以我試著消去這一些聲音
That I felt
那些感覺

◎But then you kissed me and suddenly I don’t care any more
而你吻了我 突然我不在乎了
Something in me tells me you’re the one I’m looking for
我的心告訴我 你是我在尋找的唯一
But then you kissed me and suddenly I don’t care any more
而你吻了我 突然間我不在乎了
Something in me tells me you’re the one I’m looking for
我的心告訴我 你是我在尋找的唯一
From the KISS
因為一個吻
From the KISS
因為一個吻

My heart is getting loud
我的心越來越激動
I’m trying to keep it down
我試著冷靜下來
I wish the world could hear
我真希望全世界可以聽得見
But I can’t help but fear that they’ll take you away
但我情不自禁的害怕他們會帶走你
You away
帶走你



Palm to palm
手牽著手
Let lips do what hands do
讓我們的唇就像雙手碰在一起
They pray
他們祈禱著
Is it a sin
做我們想做的事
To do what we want to?
是一種罪惡嗎?
Don’t care where we’ve been
不在乎我們到了哪種程度
Give me my sin again
給我想要的





參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1510071801066


o.s 抒情搖滾是我的菜~~~哈哈

每次談戀愛的時候
總是會遇到長輩的反對 (我懂....拭淚
他們,愛之深也責之切....

但是我們愛都愛上了押~~
勇敢愛一次也不嘗是壞事阿
不過請慎選對象在勇敢去愛....
這是先決條件唷 ^^



arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()