Hayden Panettiere - Wake Up Call
(中英歌詞)

You don't buy me flowers
你不愛買花給我
You don't buy me drinks
連酒都不陪我喝
You don't drive me anywhere
不常帶我到處走走
but totally insane
但我還是為你著迷

We used to talk for hours until the night was through
我們花了整晚來談談
but recently your ego is going through the roof
但最近你實在是太自私了

◎Maybe you need a wake up call
我會讓你清醒一點
Cos' you're too comfortable
因為我讓你太安逸了
You think because you're bad you don't have to work at all
你以為你這麼壞 才會有人愛
It seems like I gotta do wrong to get your attention
我要變成小惡魔 引起你的注意
but maybe when i call this man up
當我和男生曖昧時
you'll finally start to wake up
你才會清醒一點
I think i'm gonna have to cheat to keep your eyes on me
我要讓你對我刮目相看
but maybe if i make you jealous
當我引起你的嫉妒時
you'll finally start to wake up
你才會清醒一點
This is your wake up call
這是要讓你清醒
this is your wake up call
要讓你清醒
so wake up
清醒吧
wake up
清醒吧
you better wake up
你快點醒醒吧

You're under estimating the kinda chick i am
你低估了我的魅力
cos' I don't have a problem finding someone else
對我而言 要找一個男人 並不困難
I'll put my little black dress on and go out to the clubs
我會穿上緊身短裙 去舞廳玩
And you wonder whats going on
你還思考著要去哪
tomorrow when your boys tell you I was dancing with someone
明天你的麻吉好友會告訴你 我和別人跳熱舞



You're taking me for granted
我付出太多
Boy you're really slacking
男孩 你就開始懶惰
If I see somebody I like I'ma have to grab 'em
如果我遇到更好的人 我才不執著於你
Time is running out but you need to do me right so
已經下了最後通牒 你才重視到我
I'ma get mine back
我會找回我自己
You better wake up
你快點醒醒吧




o.s Hayden Panettiere 在台灣好像不是很有名氣
不過在電視上常常看的到她唷
像是冰上公主押~~~
還有Heroes (超異能英雄)
都有她唷~~~!!!

其實她還有入選全球一百大美女唷
( The 100 Most Beautiful Faces of 2010 )
第89名!!!!!!!!

她是耐看的類型拉 >/////<
五官是真的還蠻漂漂的

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()