Justin Bieber - Pray
(中英歌詞)

Ohh Ohh Ohh ..
and I pray
我祈禱

I just cant sleep tonight.
今晚我睡不著
Knowing that things ain't right.
知道事情不對
It's in the papers, it's on the TV,
不管電視還是報紙
it's everywhere that I go.
在我所到之處
Children are crying.
孩子們的哭泣
Soldiers are dying
士兵們的犧牲
Some people don't have a home
許多人沒有一個家

But I know there's sunshine behind that rain
我相信風雨即將過去
I know there's good times behind that pain
我知道苦盡就會甘來
Hey.. can you tell me how I can make a change?
告訴我怎麼做才會改變

◎I close my eyes and I can see a better day
我閉上雙眼希望看見更好的明天
I close my eyes and pray
我閉上雙眼 然後祈禱
I close my eyes and I can see a better day
我閉上雙眼希望看見更好的明天
I close my eyes and pray
我閉上雙眼 然後祈禱

I lose my appetite,
我沒有食慾
knowing kids starve tonight.
知道小孩在捱餓
When I sit up, cause my dinner is still on my plate.
我坐立難安 看著盤子裡的晚餐
Ooo I got a vision, to make a difference.
我的願望 讓這世界改變
And its starting today.
從今天開始
Cause I know there's sunshine behind that rain
我相信風雨即將過去
I know there's good times behind that pain
我知道苦盡就會甘來
Haven't tell me how I can make a change
告訴我怎麼做才會改變


for the broken-hearted.
為了心碎的人
I pray for the life not started
為了新的生命而祈禱
I pray for all the ones not breathing.
爲失去生命而祈禱
I pray for all the souls in need.
爲世上靈魂而祈禱
I pray. Can you give em one today?
我祈禱 今晚可以實現一個願望嗎

I just can't sleep tonight.
今晚我睡不著
Can someone tell me how to make a change?
誰能告訴我該如何改變


I pray
我祈禱
I pray
我祈禱
I close my eyes and pray
我閉上雙眼 然後祈禱


o.s 之前修一堂課那個老師說....
公眾人物形象的塑造很重要
我想這MV就是一個活生生的例子哈!!
(因為他都會要同學舉例 = =)

這MV超~~~感動我的
而且我好喜歡水晶音樂的清徹音調
MV拍的很棒!!!!!
拿去競選什麼有的沒的一定穩上的吼~~!! XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()