Oasis - Wonderwall
(中英歌詞)

●Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you
今天 不是妳的幸運日
By now you should've somehow realised what you gotta do
妳應該知道要怎麼辦才好
I don't believe that anybody feels the way I do about you now
沒有人能體會 此刻我對妳的感覺

Backbeat the word was on the street that the fire in your heart is out
對於人們說的閒言閒語 他們說妳已經不在乎了
I'm sure you've heard it all before
我知道這些妳一定都聽過
But you never really had a doubt
但是 妳還是在乎 對不對
I don't believe that anybody feels the way I do about you now
沒有人能體會 此刻我對妳的感覺

◎And all the roads we have to walk are winding
要走的路是這麼的崎嶇不平
And all the lights that lead us there are blinding
牽引的光也是這麼的模糊不清
There are many things that I would like to say to you
我有好多事情想跟妳說
but I don't know how
但是 我應該怎麼做?


Because maybe
因為 也許啊
You're gonna be the one that saves me ?
妳會是我的救命恩人
And after all
畢竟
You're my wonderwall
妳就是我的歡愉啊




I said maybe
我說 也許吧
You're gonna be the one that saves me ?
妳就是我的救命恩人
And after all
畢竟
You're my wonderwall
妳就是我的歡愉啊

I said maybe
我說 也許吧
You're gonna be the one that saves me ?
妳就是我的救命恩人
And after all
畢竟
You're my wonderwall
妳就是我的歡愉啊

Said maybe
說 也許吧
You're gonna be the one that saves me
妳就是我的救命恩人
You're gonna be the one that saves me
妳就是我的救命恩人
You're gonna be the one that saves me
妳就是我的救命恩人


參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1105051705954

 

o.s 總覺得每要失去的時候....
就會覺得一個東西特別可貴

可是...這樣好嗎?
畢竟人不是東西
有些東西就算挽回了
傷痕還是在的.....

只能盡量做到知足惜福嚕 :)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()