Robbie Williams - She's the One
(中英歌詞)

●I was her she was me
在過去 我就是她 她就是我
We were one we were free
我們是生命共同體 我們活得很自在
And if there's somebody calling me on
如果有人來拜訪我
She's the one
一定就是她
If there's somebody calling me on
如果有人來拜訪我
She's the one
一定就是她

We were young we were wrong
我們曾經年輕 曾經荒唐
We were fine all along
但我們彼此的關係一直是那麼好
If there's somebody calling me on
如果有人來拜訪我
She's the one
一定就是她

◎When you get to where you wanna go
當你到達你夢寐以求的地方
And you know the things you wanna know
明白了你想知道的真相
You're smiling
你會微笑
When you said what you wanna say
當你說出你想說的話
And you know the way you wanna play
按照你想要的方式去做事
You'll be so high you'll be flying
你會感覺自己正自由地展翅高飛

Though the sea will be strong
儘管前方可能困難重重
I know we'll carry on
但我知道我們會一直堅持下去
Cos if there's somebody calling me on
因為 若有人呼喚我
She's the one
那一定就是她
If there's somebody calling me on
若有人呼喚我
She's the one
那一定就是她




If there's somebody calling me on
如果有人來拜訪我
She's the one
一定就是她
Yeah she's the one
沒錯,一定就是她



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608072805795


o..s 這首歌一直以來
都是羅比的經典抒情唷 ^.<

上次看了一部《熟男,我愛你》
整部戲的主題曲就用這首穿插在其中
搭的超好的~~  = w =  讓我 看完很感動呀

當然這首歌曲
就一直被我狂播來聽了 XD

P.S ....女主角也很正唷!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()