close

Katharine McPhee - Over it
(中英歌詞)

I'm over your lies,
我不在乎你的謊言
and I'm over your games.
我也不在乎你的遊戲
I'm over you asking me,
我不在乎你問過我
when you know I'm not okay.
當我心情不好的時候
You call me at night,
晚上你打電話給我
and I pick up the phone.
我把電話拿起來
And though you've been telling me
,雖然你會告訴我
I know you're not alone.
而我知道你已經有人陪了
oh..

That's why
這是為什麼
(your eyes)
你的眼睛
I'm over it
我不在乎了
(your smile)
你的笑容
I'm over it
我也不在乎了
(realize)
了解了所以
I'm over it
我不在乎
I'm over it
我不在乎
I'm over..
我不在乎了

◎Wanting you,
想要你
to be wanting me.
希望我在你身邊
No that ain't no way to be.
不,這一點也不像我
How I feel, read my lips,
你想知道我在想什麼
because I'm so over..
因為我知道已經結束了
Moving on, it's my time,
離開吧!我不再屬於你
you never were a friend of mine.
你從來就不屬於我
Hurt at first, a little bit,
第一次的傷害最深
but now I'm so over.
但是現在我不在乎了
I'm so over it..
我已經不在乎了

I'm over your hands,
我不在乎你牽著我的手
and I'm over your mouth.
我不在乎你的嘴唇
Trying to drag me down,
想要讓我沉淪
and fill me with self-doubt.
讓我對自己矛盾

oh..
That's why,
這是為什麼
(your words)
你說的話
I'm over it
我不在乎了
(so sure)
很確定
I'm over it
我不在乎了
(I'm not your girl)
我不是你的女孩
I'm over it
我不在乎
I'm over it
我不在乎
I'm over...
我不在乎了



Don't call,
別再打給我
don't come by,
不要過來
ain't no use,
這對我沒有用了
don't ask me why,
不要問我為什麼
you'll never change,
你並不會有任何改變
there'll be no more crying in the rain.
這再也不會讓我哭泣


I'm so over it....
我不在乎你了
I'm over it....
我不在乎了




o.s她是選秀比賽得名
而出專輯的唷~~
也有去CSI客串過....
感覺上了電視 人更正說 >///<

我也好喜歡她的聲音
希望她能演而優則藝~~加油押 ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()