close

Katy Perry - Teenage Dream
(中英歌詞)

You think I'm pretty
你說我好漂亮
without any make up on
即使我沒化妝
You think I'm funny
你說我是諧星
when I tell the punch line wrong
就算我的笑話有點冷場
I know you get me
我知道你最疼我
so I let my walls come down  down
所以我徹底卸下心房

Before you met me I was alright
回想我以前 過得差強人意
but things were kind of heavy
但世事並非都能都如願
You brought me to life,
是你讓我體會生命的美好
Now every February You'll be my Valentine, Valentine.
每到二月 我的情人節有你

◎Lets go all the way tonight.
就在今夜
No regrets, Just love.
擁抱愛 不留遺憾
We can dance until we die,
我們熱舞 直到筋疲力盡
You and I, Will be young forever.
我和你將會永遠青春快樂

●You make me feel like I'm living a teenage dream
因為你 我彷彿沉浸在花漾年華般的美夢
the way you turn me on
心頭小鹿亂撞
I can't sleep
無法入睡
lets run away
帶我去遠方
and don't ever look back  don't ever look back
別再回顧過往 別再回顧過往
My heart stops when you look at me
當你看著我的時候 我的心跳因此停止
just one touch
只要輕觸
Now baby I believe  This is real
我就會深信 這一切都是真的
so take a chance
所以把握機會
and don't ever look back, don't ever look back.
別再回顧過往 別再回顧過往

We drove to Cali
驅車到加州
And got drunk on the beach
沙灘上帶點醉意
Got a motel and Built a fort out of sheets
找一間摩鐵 徹夜纏綿
I finally found you My missing puzzle piece
我總算找到了我生命中遺失的那塊拼圖
I'm complete
因為有你我的生命才能完整

◎●

※I might get your heart racing
讓你心跳加速的秘密
In my skin-tight jeans
隱藏在我的貼身牛仔褲裡
Be your teenage dream tonight
今晚我將會是你花漾年華般的美夢
Let you put your hands on me
讓你依畏在我身旁
In my skin-tight jeans
緊貼著我的貼身牛仔褲
Be your teenage dream tonight
今晚我將會是你花漾年華般的美夢

●※


o.s 為什麼Katy可以身材這麼好阿?
好羨慕!!!! O///O
人家也想要好身材!!! (敲碗)

Katy雖然長的很正
可是我覺得她真的很愛搞怪耶!
每次狗仔拍她的時候
她都要扮鬼臉是怎樣 有夠好笑!!!
都沒在怕拍出來會醜不啦機的這樣~~
個性也太可愛 =//////=

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()