Leona Lewis - I Got You
(中英歌詞)

A place to crash
你需要一個地方崩潰
I got you
我了解
No need to ask
你不需要問我
I got you
我了解
Just get on the phone
只要拿起電話
I got you
我了解
Come and pick you up
如果有必要
If I have to
我可以去接你

What's weird about it
奇怪的是
Is we're right at the end
我們走到了終點
And mad about it
但我沒有生氣
Just figured it out in my head
只是終於了解
I'm proud to say
我驕傲的說
I got you
我都了解

◎Go ahead and say goodbye(go ahead)
就這樣分手吧
I'll be alright(say goodbye)
我會沒事的
Go ahead and make me cry
就這樣讓我哭吧
I'll be alright
一切都會過去
And when you need a place to run to
或許你有一個嚮往的地方
For better for worse
無論如何
I got you
我都了解

I got you
我了解
Yeah

Ain't falling a part, or bitter
不需要仇恨以待
Let's be bigger than that and remember
讓我們展現更大的風度 並謹記著
The cooling outdoor when you're all alone
分手不代表迎向孤獨
We'll go on surviving
我們將都平復
No drama, no need for a show
也不需要戲劇化的渲染
Just wanna say
我只想說
I got you
我了解

◎X2

Cause this is love and life
因為這就是生命 這就愛情
And nothing we can both control
我們無法刻意安排
And if it don't feel right
也無需感到愧疚
You're not losing me by letting me know
你並非對我坦白 而失去我的愛

◎X2

A place to crash
你需要一個地方崩潰
I got you
我了解
No need to ask
你不需要問我
I got you
我了解


參考引用 http://tw.mojim.com/tw105530x5.htm


o.s 好喜歡她聲音飆高音
是很圓滑 很舒服的聲音

每次聽她的抒情歌
都很感人
動聽

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()