Rihanna - We Ride
(中英歌詞)

◎We Ride
乘著風
When we ride, we ride
當我們乘著風,乘著風
It's til the day that we die
一直到生命的最後
(X1)

It's real late
真的很晚了
Bout a quater to 1
大約再一刻就一點了
I'm thinkin of everything that we've become
我想到我們成了這個樣子
And I hate it
而我討厭這樣子
I thought we could make it
我以為我們會在一起
But im ready to scratch this
但我已準備好要抹去這些回憶
Just wanna forget about it
忘記這些事

I saw the pictures
我看到那些照片
And the letters she sent
和她寄的那些信
You had me thinking
你讓我以為
You were out with your friends
你和朋友出去了
Im so foolish
我真是愚蠢
Hate me like im stupid
討厭自己像個傻子般
Cuz I thought it was just You and I (oh)
因為我以為 我們沒有第三者

●Now I look back on the time that We spent
現在回顧著 我們過往的日子
and I See it in my mind
它就在腦中浮現
Playing over and over again
一再一再的重播
Its far and out
已遙不可及
You got me breaking down
你讓我崩潰
And I just can't figure out why
而我卻搞不清楚為什麼
But this is what You said
只知道你是這麼說的


We used to say
我們過去常說

I remember what ya used to say
我記得你過去常這麼說


Visions in my mind Of the day
那天的影像在我的腦海中浮現
that we met You showed me things
我們相遇 你帶我去的地方
That i'll never forget
我永遠都不會忘
Took me swimming
一起去游泳
In the ocean
在大海中徜徉
You had my head up in the clouds
你讓我置身雲端
Made me feel like im floating (yeah)
讓我感覺彷彿在飛翔
You think im playing
你以為我是玩玩的
When You now its the truth
你明知道那 我是認真的
Nobody else can do it Quite like I do
沒有人能做得像我一樣好
All my kisses
我的吻
And my lovin
和我的深情
But aint nobody Better than us (yeah yeah)
沒有任何人能比我們要好


◎X2

I guess its over And definitely
我想一切都確確實實結束了
But You and i know Its not that easy To let go Of everything
但你我都知道 要遺忘這些事情 並不容易
that we planned And start all over again
我們必須一再的重新開始
Just blame yourself cuz you blew it
要怪就怪你自己吧 因為是你搞砸了的
I won't forget how you do it
我不會忘記你怎麼造成這一切的
Sweet baby
甜蜜的寶貝
This is where the game ends now
現在這裡就是遊戲的終點
somehow Might not believe You and me
不知怎麼的 不太相信我們這段感情了
We can figure it out
希望能理出頭緒



You make me say boy
你讓我不得不說 男孩
I wish that You come hold me
我希望你抱住我
When im lonely
當我孤單
When i need someone to talk to
當我需要和人談心時
You would phone me
你會打電話給我
Just like everything you told me
就像你告訴過我的一樣



Boy u forgot about the promises Youmade me
男孩 你忘記你曾對我立下的承諾
And now we'll let the memories Just fade away
而現在我們即將讓這些回憶消逝無蹤
But i remember What u used to say
但我仍記得過去你常這麼說




參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1607091107886



o.s 這首歌 真的是越聽越順耳欸 =w=

有時候回憶真的很可怕
會在夜深人靜的時候想起來

所以....
沒有事做 就早早乖乖上床睡覺吧 XD
不要自尋煩惱嚕~~~ 

知謀?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()