Jordin Sparks - Tattoo
(中英歌詞)

No matter what you say about love
無論你眼中的愛情如何
I keep coming back for more
我都不斷在尋求更多
Keep my hand in the fire
置身熊熊烈火之中
Sooner or later I get what I’m asking for
我才知道自己究竟為了什麼

No matter what you say about life
無論你眼中的生活如何
I learn every time I bleed
我卻是一次次吸取著血的教訓
The truth is a stranger
真相是如此奇怪
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
靈魂面臨重重危機 我要打破心靈的枷鎖

◎To admit that I’m wrong and then change my mind
承認自己犯下的錯誤 改變想法
Sorry but I (have to move on)gonna strong and leave you behind
對不起 但我要(繼續前行)變得堅強 不得不離你而去

●I can’t waste time so give it a moment
我不能再浪費光陰 所以沉思片刻
I realize nothings broken
我恍然 一切安好
No need to worry about everything I’ve done
不必為自己的過去而擔憂
Live every second like it was my last one
珍惜每一秒 珍惜它 就像那是最後一秒
Don’t look back got a new direction
不要再回首 找尋一個新的方向
I loved you once, needed protection
我曾愛過你 曾需要一個港灣
You’re still a part of everything I do
你依然是我為之奮鬥的一切
You’re on my heart just like a tattoo
你像刺青一般 深深刻在我心頭
Just like a tattoo
就像刺青一般
I’ll always have you (I'll always have you)
伴我一生

Sick of playing all of these games
厭倦了所有的遊戲
It’s not about taking sides
這不是選擇與誰在一起
When I looked in the mirror didn’t deliver
當我回首往事
It hurt enough to think that I could stop
愛太傷 以致於我想放棄

◎●

If I live every moment
如果我為每一秒而活
Won’t change any moment
永不改變
Still a part of me and you
這是我和你
I will never regret you
我不會原諒你
Still the memory of you
關於你的回憶
Marks everything i do
深深的刻在我的心裡

●●


延伸閱讀 【音樂】Jordin Sparks - One Step At A Time 中文歌詞


o.s 最近一直在哼這首歌
所以就把歌詞整理了一下嚕 >w<

我的心情
還真的有被這首歌詞給唱出來說
唉.....
我怎麼了我 = ="


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()