Britney Spears - 3
(中英歌詞)

◎one two three
1,2,3
Not only you and me
不只你與我
Got one eighty degrees
180度大轉彎
And I'm caught in between
我搖擺不定
Countin'
人數統計
one two three
1,2,3
Peter, Paul & Mary
彼得,保羅,瑪莉
Gettin' down with 3P
來個三人行
Everybody loves ***
大家都愛這遊戲

Babe, pick a night
寶貝 挑個晚上
To come out and play
出來玩個瘋狂
If it's alright
如果可以這樣
What do you say?
你說怎麼樣
Merrier the more
快樂加值送
Triple fun that way
樂趣三倍多
Twister on the floor
瘋到地板上
What do you say?
你說怎麼樣

●Are - you in
要不要和我一起
Livin' in sin is the new thing (yeah)
超越尺度最新流行
Are - you in
要不要和我一起
I am countin'!
人數統計

◎X2

Three is a charm
三人成虎
Two is not the same
兩人就落伍
I don't see the harm
這無傷大雅
So are you game?
想加入嗎?
Lets' make a team
我們是一組的
Make 'em say my name
輕呼喚我的名
Lovin' the extreme
喜歡到極限
Now are you game?
想玩了嗎?


◎X2

What we do is innocent
我們完全沒有惡意
Just for fun and nothin' meant
純粹只是追求樂趣
If you don't like the company
如果你不喜歡你的伴侶
Let's just do it you and me
也可以只有我和你
You and me...
我和你
Or three....
或三人行
Or four....
或四人行
On the floor!
瘋到地上去

◎X2



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010050405253
http://www.youtube.com/watch?v=yDUCA0-eJw0


o.s 當時聽到好喜歡這首歌
後來看到歌詞就 OAO" (驚!!!)

撇開有點A的歌詞不說
這首歌真的很好聽啦啦啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()