Avril lavigne - Hot
(中英歌詞)

You're so good to me Baby Baby
你對我好好 寶貝 寶貝

I wanna lock you up in my closet,
我想把你鎖在衣櫥裡
when no one's around
這樣就沒有人會打擾
I wanna put your hand in my pocket, because you're allowed
我想把你的手插在我的口袋裡 因為你可以
I wanna drive you into the corner, and kiss you without a sound
我想載你到街角 安靜地吻你
I wanna stay this way forever, I'll say it loud
我想留住這一刻到永遠 我要大聲宣佈
Now you're in and you can't get out
你已走進我的心無法再走出

◎You make me so hot
我的熱情 對你火力全開
Make me wanna drop
讓我想放手墜落
You're so ridiculous
你好特別
I can barely stop
我無法停止
I can hardly breathe
我難以喘息
You make me wanna scream
你讓我好想放聲大叫
You're so fabulous
你好棒
You're so good to me ( Baby Baby )
你對我好好 寶貝 寶貝
( You're so good to me Baby Baby )
你對我好好 寶貝 寶貝

I can make you feel all better, just take it in
我可以讓你感覺更好 請接受我的愛
And I can show you all the places
我可以讓你知道我的全部
you've never been
你從沒看過的地方
And I can make you say everything, that you never said
我可以讓你說過一切你從沒說過的話語
And I will let you do anything, again and again
我會讓你做任何事情 一次又一次
Now you're in and you can't get out
你已走進我的心無法再走出



Kiss me gently
溫柔地吻我
Always I know
我知道這會直到永遠
Hold me love me
擁抱我,愛我
Don't ever go
別離開我

◎x2

You're so good
你好好



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1507051209697


延伸閱讀 【分享】艾薇兒 Avril Lavigne 中英歌詞



o.s 艾薇兒新婚之後出的這張專輯
幾乎都是甜死人不償命的啦

這首也是甜蜜蜜蜜蜜蜜主打之一 =口="
真的 我也好愛
這麼熱血!!!!!!!!! 讚唷~~~ XD

愛情雖然是盲目的
但是.... 人不瘋狂枉少年阿!!

眼睛睜亮點就好
像這樣↓↓

O口O
(標準示範 XDD)
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()