Chris brown - With you
(中英歌詞)

※(X2)I need you boo
我需要你阿 寶貝
I gotta see you boo
我想見你 寶貝
And the hearts all over the world tonight
這夜晚 全世界代表著我對你滿滿的愛
Said the hearts all over the world tonight
這夜晚 全世界代表著我對你滿滿的愛

Hey lil mama
我的媽呀
Oh you're  a stunna
妳真是個美女
Hot little figure
性感的身材
Yes you a winner
你是最大贏家
And I'm so glad to be yours
我很高興成為你的
You're a class all your own
你心中的理想對象

And oh little cutie
噢 小可愛
When you talk to me
當你和我說話時
I swear the whole world stops
全世界就像停止了一般
You're my sweetheart
你是我的甜心
And I'm so glad that you're mine
我很高興你也是我
You are one of a kind
是我喜歡的類型
And you mean to me
你心屬於我
What I mean to you
我的心也屬於你
And together baby
再一起吧 寶貝
There is nothin we won't do
沒什麼能阻礙我們

●Cuz if I got you
因為當我擁有你
I don't need money
我不在意金錢
I don't need cars
我也不在意車
Girl you're my all
女孩 你才是我的一切

◎And oh

I'm into you
我煞到你了
And girl no One else would do
女孩 沒有人能和我一樣
Cuz with every kiss And every hug
你的每個吻 每個擁抱
You make me Fall in love
都讓我深陷在愛情之中
And now I Know I can't be the only one
但現在我知道我不可能是那個唯一
I bet its hearts all over the world tonight
我敢打賭 這夜晚 全世界都代表著我對你滿滿的愛
With the love of they life
生活中都充滿著愛
Who feel
誰感覺到了
What I feel when I'm
我感覺到了阿 當我
With you (x5)
和你在一起
Girl
女孩
With you (x5)
和你在一起

Ooh girl
噢 女孩
I don't want nobody else
我再也不要其他人
Without you theres no one left and
沒有你 什麼都沒有意義
You're like Jordans on Saturday
你就像是重要的 禮拜六喬丹打籃球的節目
I gotta have you and I can not wait now
我再也等不下去了 我現在就想擁有你

Hey little shorty
嘿 小甜心
Say you care for me
告訴我 你在乎我
You know I care for you
你應該知道我多在乎你
You know that I'll be true
你應該知道我一定忠誠
You know that I won't lie
你應該知道我不會欺騙你
You know that I will try
你應該知道我會盡我的全力
To be your everything
去成為你的一切

●◎

And I
而我
Will never try to deny
從來不會否認
That your are my whole life
你是我的生活的重心
Cuz if you Ever let me go I would die
因為如果你讓我離去 我會像行屍走肉
So I won't front
我不會前進
I don't need Another woman
我不需要其他的女人
I just need Your all or nothing
我只需要你 不然就一無所有
Cuz if I got that
如果我擁有了你
Then I'll be straight
我會繼續勇往直前
Baby you're the best part of my day
寶貝 你讓我的日子變得多采多姿

※ ◎
With you ( x10)
和你在一起



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608060809158


o.s 在我的印象中Chris brown
真的超瘦的 而且很愛穿垮褲 =口=

還記得上次 Rihanna
就是被他打到住院的....(!!)

每次看到Chris brown
我就覺得他長的好像我以前的同學
一樣瘦瘦的 五官和感覺 真的很像
而且也有暴力傾向說 (!)
....不知道這跟面相有沒有關係耶 XD
 
不過Chris brown 有唱出好多首好聽的歌!!
雖然不喜歡他某些私生活的行徑
但是我還是不排斥他的音樂拉!! = ="

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()