Hilary Duff - With Love
(中英歌詞)

I don't mind you telling me what's been on your mind lately
我不介意 你說出你最近在想的那些事情
I don't mind you speaking up
我不介意你說出來
I know sometimes I can be all wrapped up and into me
雖然有時候我會有很多想法
I can be in such a rush
我可能會有點急

Just slow me down, slow me down
慢慢愛我 慢慢地愛
Tell me tomorrow everything will be around
告訴我 明天一切都會很美好
Just slow me down, slow me down
慢慢愛我 慢慢地愛
You're the one who keeps me on the ground
你是讓我唯一這麼做的理由

◎Baby you can be tough
寶貝 你可以很嚴格
Say enough is enough
說夠了 就是夠了
You can even be blunt
你甚至可以很不客氣
Just do it with love love love
就愛吧 愛 愛 愛
You can tell me I'm wrong
你可以告訴我 我哪裡做錯
That I'm coming on way too strong
或許剛剛我又太有主見了
Don't think I'd be crushed
不要覺得我會被擊倒
Just do it with love love love love
就愛吧 愛 愛 愛
( Just do it with love love love love
就愛吧 愛 愛 愛
Just do it with love )
就愛吧

I can take your honesty all your words sway heavenly
我可以讓你感覺像在天堂
Listening to you all the time
一切都只聽你的
I Want to be there for you the way you've been there for me
我想要一直依畏在你身旁
Always help me walk the line
你也總是引導著我

And slow me down, slow me down
慢慢愛我 慢慢地愛
I know you will always be around
我知道你會一直陪在我身旁



All this trying to find we know each other
所有的這些都讓我們更瞭解彼此
Now that I've been leaning on your shoulder
現在我靠在你肩膀上
I can tell you baby that
我可以告訴你 寶貝
You're right, when you're right and
你是對的 是對的
You're wrong, when you're wrong and
你是錯的 也是錯的
I can be weak 'cause I know you are strong
我知道你夠強壯 可以讓我依靠

◎x2
Just do it with love, love, love, love
就愛吧 愛 愛 愛
Just do it with love
就愛吧


參考引用  http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1507041703190



o.s 噢噢噢 大玩變裝秀的Hilary Duff
這時期超瘦的說!!

聽說最近她要出書去了=")
不知道是哪類型的書阿~~

我好喜歡她唱的歌曲說
SO...當作家之餘
也要記得回來晿歌唷!!! XD


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()