Train - Hey soul sister
(中英歌詞)

Heeey heeeey heeeeey

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
我的額頭還留有你的唇印
I knew I wouldn't forget you
你讓我難以忘懷
And so I went and let you blow my mind
所以我任由你來撥動我的心
Your sweet moonbeam
妳像柔美的月光般
The smell of you in every single dream I dream
在我的夢裡有你的香味
I knew when we collided you're the one I have decided
當我遇到妳 我就知道妳是
Who's one of my kind
我找尋的那種女孩

◎Hey soul sister, ain't that mister mister on the radio, stereo
嘿 我的紅粉知己 妳並不是什麼八零年代的電台抒情歌曲 Mr. Mister
The way you move ain't fair you know
妳也知道 妳不是那種做作的女孩
Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do tonight
嘿 我的紅粉知己 我一點也不想錯過妳今晚的每個小動作

Heeey heeeey heeeey


Just in time, I'm so glad you have a one track mind like me
我們相遇的正是時候 我很高興妳和我一樣有著單純的思維
You gave my life direction
妳給了我生命的方向
A game show love connection, we can't deny
一個我們不能否認的愛情感應
I'm so obsessed
我是如此的著迷
My heart is bound to beat right out my untrimmed chest
我的心跳加速 就像是要跳出來
I believe in you, like a virgin, you're Madonna
我很確定 你是我的聖女 我的瑪丹娜
And I'm always gonna wanna blow your mind
我總是希望你也能因我而神魂顛倒



Well you can cut a rug
你傻呼呼的跳舞模樣
Watching you is the only drug I need
使我著了迷的盯著你瞧
So gangster, I'm so thug
像是幫派份子 又像是小混混
You're the only one I'm dreaming of
你是我一直思思念念的人
You see I can be myself now
你看 我可以在你面前展現最真的自己
finally In fact there's nothing I cant be
其實阿 沒有什麼可以難得倒我的事情
I want the world to see you'll be with me
連全世界都想看到我們倆在一起


Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do tonight
嘿 我的紅粉知己 但我不想錯過妳今晚的每個小動作
Heeey heeeey heeeeey tonight (x2)
嘿 今晚



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1510052809001
http://pandaman.pixnet.net/blog/post/6505267


o.s 噢 這首怎麼這麼好聽
可是歌詞還真難翻 XD

話說上次看CSI 看到Train的主唱欸!!!
嗨必了我~
讓我發現他竟然有客串演出
...演出流浪漢 OAO"

那集劇情蠻妙的 真的 XD

我覺得他真的很適合去演這角色欸!!
導演跟我有默契唷~ (拍掌)

因為他就是有這種痞痞的又壞壞的感覺阿....=u=
我第一次看到他就這麼覺得嚕!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()