close

The Veronicas - In Another Life
(中英歌詞)

I have known you my whole life
你是我生命中很重要的人
When you were ten, you said you'd make me your wife
你說過要娶我做老婆 當你十歲的時候
Eight years later you won me over
八年過去 我們在一起
Just as I took the world on my shoulders
就像全世界都在我的肩膀上

I got used to living without you
我總是過著沒有你的生活
Endless phone calls and dreaming about you
掛斷了電話 還想念著另一頭的你
Always said that you were my man to be
總是說著 你就是我的真命天子
But I guess I was in love with your memory
但我想 我只是愛著有你的那些記憶

◎You know I love you, I really do(that I do)
你知道我是愛你的 我真的愛你
But I can't fight anymore for you
但我已經無法在堅持下去了
And I don't know, maybe we'll be together again
我也不知道 也許我們會再次在一起
Sometime, in another life
有時候 或許在另一個世界吧
In another life (another life)
在另一個世界

I know I said that I would keep my word
我知道我說過我會遵守諾言
I wished that I could save you from the hurt
我也希望我能不讓你感到受傷
But things will never go back to how we were
但事情不會再回到從前了
I'm sorry I can't be your world
我很抱歉 我不能成為你的一切



The way you're holding on to me
你還是緊緊擁抱我
Makes me feel like I can't breathe
這感覺讓我無法呼吸
Just let me go, just let me go
就讓我走吧 就讓我走
It just won't feel right inside
感覺已經不對
God knows I've tried
我知道我努力挽回過





參考引用 by myself


o.s 這首歌超好聽的呀

You know I love you, I really do
唱這麼多遍
我都感覺到他愛我了 (羞)

忽然發現 女生....
好像常常都是扮演
等待的角色耶 =ㄦ=

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()