Evanescence - Going Under
(中英歌詞)

Now I will tell you what I've done for you
讓我現在告訴你 我為你做了什麼
50 thousand tears I've cried
我為你哭了千萬遍
Screaming, deceiving and bleeding for you
為你嘶吼流血
And you still won't hear me
你依然聽不見

(Going Under)

Don't want your hand this time I'll save myself
不需要你假惺惺 我可以救自己
Maybe I'll wake up for once
或許我僅此一次覺醒
Not tormented daily defeated by you
不再為你日夜痛苦
Just when I thought I reached the bottom
當我以為跌落谷底

◎I'm dying again
我又再次死去
I'm going under
我正沉溺
Drowning in you
為你癡迷
I'm falling forever
永世墮落
I've got to break through
我要突破
(I'm going under)
我正沉溺

Blurring and stirring the truth and the lies
真實與謊言模糊不清
So I don't know what's real and what's not
我無法辨明
Always confusing the thoughts in my head
它總是混亂我腦中的思緒
So I can't trust myself anymore
所以我不再相信自己



So go on and scream
繼續狂吼吧
Scream at me I'm so far away
我是如此遙遠
I won't be broken again
我不再崩潰
I've got to breathe
要活下去 
I can't keep going under
不能繼續頹廢


(Going Under)X2
I'm going under
我正沉溺



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405102714852


o.s Evanescence
主打的那幾首歌都好耐聽欸!!

超喜歡女主唱那種
有點嘶吼又飆高音的唱法
(不要破音就好)XDD

我也喜歡它們吸血鬼的MV
不恐怖 可是很有FU


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()