Dido - Here With Me
(中英歌詞)


I didn't hear you leave,
我沒聽見你離去 
I wonder how am I still here,
我很好奇自己為何還在這裡 
I don't want to move a thing,
我不想動 
it might change my memory
因為可能會改寫記憶 

●Oh I am what I am,
Oh 我就是這樣的人 
I'll do what I want,
我會任性而為 
but I can't hide
但我無法躲藏 

◎I won't go,
我不會走 
I won't sleep,
我沒法入睡 
I can't breathe,
我不能呼吸 
until you're resting here with me
除非你陪我在此安歇 
I won't leave,
我不會離去 
I can't hide,
我無法躲藏 
I cannot be,
我不可能存在 
until you're resting here with me
除非你陪我在此安歇 

I don't want to call my friends,
我不想呼喊我的朋友 
they might wake me from this dream
因為他們會把我從美夢喚醒 
And I can't leave this bed, risk forgetting all that's been
我不會冒著忘記所有美好的事物而離開這張床 

●◎x2
●◎x2


參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1009102207683

o.s Dido 的歌聲慵懶的唱著抒情歌曲
真的好有falling love 感覺喔!!

失眠的時候也很適合聽他的抒情
我以前都這樣聽一聽 就想睡了
XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()