Britney Spears - Radar
(中英歌詞)

Confidence is a must
自信是必備品
Cockiness is a plus
狂傲是加分題
Edginess is a rush
帶種是興奮劑
Edges, I like 'em rough
邊幅 我喜歡不修滴
A man with a Midas touch
這男人真的好MAN 
Intoxicate me, I'm a lush
讓我迷醉 蕩漾春心
Stop, you're making me blush
別這樣 人家會害羞
People are looking at us
別人都在看我們這邊

◎(I don't think you know, know)
我想你並不知道 知道
I'm checking you so hot, so hot
我在監視你好辣好辣
I wonder if he knows he’s on my radar (on my radar) on my radar (on my radar)
我懷疑他知不知道已上了我的雷達 (上了我的雷達) 上了我的雷達 (上了我的雷達)
Yep I notice you, I know it's you
沒錯我在注意你 我知道是你
I'm choosing, don't wanna lose you
我主動選擇你 不想失去你
You're on my radar (on my radar) on my radar (on my radar)
你已上了我的雷達 (上了我的雷達) 上了我的雷達 (上了我的雷達)
When you walk (when you walk) and when you talk (when you talk)
你一舉一動 (一舉一動) 一顰一笑 (一顰一笑)
I get the tingle, I wanna mingle, that's what I want (that's what I want)
都讓我輕顫 我想要攀談 那就是我心期盼 (我心期盼)
Hey listen baby turn up the fader, tryin' to make ya understand
喂聼著寶貝快調頻到我的聲線 我在試著讓你了解
you're on my radar (on my radar) on my radar (on my radar)
你上了我的雷達 (上了我的雷達) 上了我的雷達 (上了我的雷達)
(X2) On my radar (I’ve got you on my) radar (got you on my) on my radar (got you on my) RADAR
上了我的雷達 (我抓你上了我的) 雷達 (抓你上了我的) 上了我的雷達 (抓你上了我的) 雷達

Interesting sense of style
潮男的品味
Ten million dollar smile
天價的笑容
Think I can handle that
沒問題我都能應對
Animal in the sack
已是我囊中野味
His eyes see right to my soul
他目光直射我心内
I surrender self-control
我棄權自治防衛
Catch me looking again
再捕捉我投去的一瞥
Falling right into my plan
準準掉進我佈的局面

I got my eye on you and I can't let you get away…
我盯著你呢,才不能讓你逃掉呢…
Hey baby whether it's now or later (I gotcha)
嘿寶貝無論是未來還是當下 (你已被抓)
You can't shake me (no)
甩開我別想 (別想)
Cause I've got you on my radar
因爲我已抓你上了我的雷達
Whether you like it not, it ain't gonna stop
不管你意願怎樣 那根本沒差
Cause I got you on my radar (I've got you)
因爲我已抓你上了我的雷達 (你已被抓)
Cause I've got you on my radar
因爲我已抓你上了我的雷達

 

參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/article?qid=1709061101410


o.s 上次無意間按到這首歌
聽了兩次以後 腦海就一直哼on my radar!!

哈哈 MV裡的劇情雖然很老梗
不過可能美國人都吃這套吧 XD

....不去想還忘了她已經是人妻了(囧)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()