Blue - Sorry Seems To Be The Hardest Word (ft.Elton John)
(中英歌詞)

What have I got to do to make you love me
我該怎麼做 你才會愛我?
What have I got to do to make you care
我該怎麼做 你才會在乎?
What do I do when lightning strikes me
我該怎麼辦 當夜晚裡雷電大作?
And I wake to find that you're not there
我睜開眼 卻發現你不在身邊

◎What do I do to make you want me
我該怎麼做 你才會要我?
What have I got to do to be heard
我到底該怎麼做 你才願意傾聽?
What do I say when it's all over
我還能說什麼呢?當一切都完了
And sorry seems to be the hardest word
而抱歉 似乎成了最難啟口的話
It's sad, so sad
真是可悲啊!
It's a sad, sad situation
多麼可悲的情景
And it's getting more and more absurd 而
且變得越來越荒謬可笑
It's sad, so sad
可悲啊!可悲
Why can't we talk it over
為何我倆不能好好的談談?
Oh it seems to me
噢,對我來說
That sorry seems to be the hardest word
抱歉,似乎成了最難啟口的話

What have I got to do to make you love me
我該怎麼做 你才會愛我?
What have I got to do to be heard
我到底該怎麼做 你才願意傾聽?
What do I do when lightning strikes me
我該怎麼辦,當夜晚裡雷電大作?
What have I got to do
我該怎麼辦?
What have I got to do
我該怎麼辦?
sorry seems to be the hardest word
抱歉成了難以啟口的話



參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1008053102988


o.s Blue 一直是我很喜歡的團體!!
(被我列為很喜歡的歌手其實蠻少的ˊvˋ)

也是因為這首歌
我才認識Elton John 的耶!! 哈哈

我真的覺得這個版本節奏比較偏快
也比較好聽說.......
舊的版本我可能還沒聽完就睡著了吧我
(完全進入冬眠狀態 XD)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()