Lindsay Lohan - My Innocence
(中英歌詞)

I was born a fighter
我出生就得掙扎
I was born on a rainy day
我生在一個下雨天
I've had my share of pain
痛楚從來沒有少過我

But you've missed most of that
但你已錯過太多
So many other things you had to do
太多事情你應該去做
You looked after you
你只在乎你自己
Do you remember what you did
你還記得你做了什麼嗎?
Did you know what you've just missed
你知道你錯過了什麼嗎?
Do you care about that word I have to say?
你在乎過我說過的話嗎?

◎You took my innocence away and never had a chance to
你奪走了我的天真 讓我不知道那是什麼
You broke me in with your mistakes and thanks for the break through
你的錯誤傷害了我 你的破壞也使我成長
But you won't bring me down
但你沒有打倒我
I always come around
我向來都自立自強
You took my innoncence away but the best of me stayed
你帶走了我的天真 但最美的我仍綻放

It could be your blood running through all my vains
可能是你的血液在我的血管流竄
That ties me to your fate
讓我與你緊密相連
If I could just close my eyes
如果我能閉上雙眼
I'd blackout all the reasons why We're still in this place
就能隔絕一切對你的留戀
What you want is what you got
你已美夢成真
You should have tried to make it stop
你得努力留住它
I guess you couldn't find a way to let me in
我猜你已想不出對我敞開心胸的方法

Lonelyness has filled my soul
寂寞填滿我的靈魂
And it kreeps inside It takes control
它慢慢佔據我的身體
And I don't know how to begin giving up on everything
我不知不覺開始放棄這一切

My innocence,
我的天真
You took my innocence away
你帶走我的天真


But the best of me stayed
但最美的我仍綻放
Oh, but the best of me stayed
噢 最美的我仍綻放

 

o.s 這首歌配上這個MV的電影劇情更加貼切說
當初看這部電影(Georgia Rule) 聽影評說很無聊
的確蠻無聊的...(笑)
因為探討的是親情 倫理 關係
但是看到最後我還是有被感動到哭 Q_Q

我還蠻喜歡這首歌的
只要是心情不好
我都會把這首拿來聽一遍 XD
 
哎呀 .........!
被大家發現我最近心情不好了 OAO"

shh~~~ A little secret , right ? (smile)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()