Rob Thomas - Someday
(中英歌詞)

You can go
你可以離開
You can start all over again
你也可以展開新的生活
You can try to find a way to
你可以試著找出方法
make another day go by
讓一天轉瞬而逝

You can hide
你也可以選擇逃避
Hold all your feelings inside
將你的一切情感深埋心底
You can try to carry on when all
你也可以選擇繼續這樣承受
you wanna do is cry
而你會想要哭泣

◎And(Cause) maybe someday
或許有一天
We'll figure all this out
我們會弄清楚一切
Try to put an end to all our doubt
讓彼此都不再相互猜忌
Try to find a way to make
尋找一種方式讓
things better now that
事情得到轉機
Maybe someday we'll live our lives out loud
也許有一天我們也能過上神仙眷侣般的生活
We'll be better off somehow Someday
我們最好有一天能中止這一切的不快

Now we wait
現在 我們先等等
And try to find another mistake
找出其它的誤會
If you throw it all away
如果你能將誤會解開
then maybe you can change your mind
那麼或許你就能改變自己的看法

You can run
你可以離開
And when everything is over and done
當一切已成定局
You can shine a little light on everything around you
當你身邊的一切都已明暸
Man it's good to be someone
我才是那個對你最好的男人


 
And I don't want to wait
我已不想再等
I just want to know
我只想知道
I just want to hear you tell me so
我只想聽到你這樣對我說
Give it to me straight
直接表明
Tell it to me slow
慢慢的一點點的告訴我

(x2)
Cause sometimes we don't really notice
因為我們不能真正體會到
Just how good it can get
我們所得到的一切是多麼的美好
So maybe we should start all over
所以也許我們應該回到從前
Start all over again
讓一切重新來過


參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010020609993


o.s Rob Thomas 的歌曲
老實說我還喜歡蠻多首的耶
但其實我不太清楚他長什麼樣子 XD

噢噢 這首好好聽
不過似乎年代有些久遠了阿 (笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()