Snow Patrol — You're All I Have
(中英歌詞)

Strain this chaos turn it into light
把這片渾沌扭轉使它變成光明
I've got to see you one last night
我得再見你一面 最後一晚
Before the lions take their share
在世界把我們吞噬以前
Leave us in pieces, scattered everywhere
在我們粉身碎骨以前

◎(x3)Just give me a chance to hold on
給我個機會活下去
Just give me something to hold onto
給我能依賴的真心
It's so clear now that you are all that I have
沒什麼好說的 一切非你莫屬
I have no fear cos you are all that I have
沒什麼好怕的 一切非你莫屬
It's so clear now that you are all that I have
沒什麼好說的 一切非你莫屬
I have no fear cos you are all that I have
沒什麼好怕的 一切非你莫屬


You're cinematic razor sharp
你的魅力像刀鋒般銳利
A welcome arrow through the heart
一箭命中我沒防備的心
Under your skin feels like home
妳的心牆就是我的家
Electric shocks on aching bones
電光石火般刺骨的痛

There is a darkness deep in you
妳全身散發著黑色魔力
A frightening magic I cling to
你是我無法抗拒的奇蹟

 


o.s 我發現在youtube亂按也會發現好歌欸!!
這首就是我亂按聽到的 XD

其實以前就覺得這首好聽
只是不知道歌名
是巧合....
又讓我和這首曲子相遇了=u=

這歌詞又改過嚕 是mv版本的唷~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()