Backstreet Boys - Incomplete
(中英歌詞)

Empty spaces fill me up with holes
茫茫一片,我被空洞淹沒
Distant faces with no place left to go
陌生的臉,我找不到出口

Without you within me I can't find no rest
沒有妳我的心無法安定
Where I'm going is anybody's guess
沒有人告訴我該往哪裡去

◎I've tried to go on like I never knew you
我逼自己假裝從沒認識過妳
I'm awake but my world is half asleep
雙眼張開著,但我的世界半夢半醒
I pray for this heart to be unbroken
多麼希望這顆心還完好如初
But without you all I'm going to be is incomplete
但沒有妳,我的生命再也不完整 這殘缺的愛

Voices tell me I should carry on
腦海裡有聲音叫我振作
But I am swimming in an ocean all alone
但我正獨自泅泳在大海中
Baby, my baby
寶貝,我的寶貝
It's written on your face
妳的表情已說明一切
You still wonder if we made a big mistake
妳仍不確定我們是否做了錯誤的決定



I don't mean to drag it on, but I can't seem to let you go
我不是要牽扯不清 但我無法讓妳離去
I don't wanna make you face this world alone
不想讓妳獨自面對這個世界
I wanna let you go (alone)
我只想讓妳自由 (我可以孤獨)



incomplete
這殘缺的愛


參考引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1206041013904


o.s 這首歌不論是
曲調還是歌詞方面都很優

是讓人一聽就會喜歡上的歌曲
感染力很深~!!

果然是天團
一出手便知有沒有! XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()