Pixie Lott - Nothing Compares
(中英歌詞)

Walking down Brick Lane, feel the blue.
走在小徑上 感受藍天的氣息
Winds blowing lightly and I picture you.
風輕輕的吹拂 你映入我眼簾
Sweet Sunday morning, with nothing to do.
悠閒美好的假日早晨
Love is like a dream, when it's just me and you.
愛彷彿是一場夢  只有你和我

Open my window, sing me a song.
打開一扇窗 為我唱首歌
Baby can't you see that this is where I belong
寶貝你應該瞭解我是屬於你
With your hand in my hand, still feel feel the love
當你牽著我的手 我感受到濃濃的愛意
Really wish that we could go back to the way that it was.
真希望我們能回到從前

◎They say if it doesn't kill you it'll make you stronger.
如果傷害過後會使人成長
Oh, but I can't be without you any longer.
噢 但我無法忍受沒有你在身旁
Everytime I let it go, baby it's you.
寶貝 當你每次離開我
Nothing compares to you.
我只想念你
Nothing compares to you
我只想念著你

Sweet sunday morning, all by myself.
美好的假日早晨 獨自一人
Hard love what we've done, when with anyone else.
我們一起度過了艱難的愛情 當和其他人時
Watch my mascara dripping down.
我的淚水滾滾而下
Baby how did we end up like this? Where are you now?
寶貝你知道這是結局了嘛? 你現在在哪呢?

I'm running fast, as fast as I can, to get you back, just to get you back again.
我盡了全力奔跑著 跑到你身旁
I can not wait, I can not wait, if we can be, we can be us again.
我無法繼續等待 是否我們能再次相聚 
I cry at night, cry at night, I'll cry for all the words, all the words I didn't say.
我放聲哭泣 為了那些曾說過的誓言 那些話我再也說不出口
Sweet Sundays, sweet Sundays.
美好的假日 美好的...


o.s這首歌也好好聽哦!! 哈~~
好喜歡她附有磁性的歌聲 唱抒情歌!!
Q_Q (好聽到想哭哭~)

可能有些地方我翻的有點怪 0.0
有錯的部分(or語意不通順 )要跟我說 ^_____^
我會虛心接受的 ~~!!  m(_ _)m
謝謝大家收看~ XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()