Miley Cyrus - When I Look At You
(中英歌詞)

Everybody needs inspiration
每個人都需要靈感
Everybody needs a soul
每個人都需要一個靈魂
Beautiful melody, when the nights alone
美麗的旋律 當夜晚來臨
Cause there is no guarantee
因為沒有任何保證
That this life is easy (Yeah)
這人生會是個容易的議題

◎When my world is falling apart,
當我的世界就要毀滅
When there's no light to break up the dark
當已經沒有光亮可以打破黑暗
That's when I  look at you
那就是我望著你的時候
When the waves are flooding the shore
當海浪衝擊著海岸
and I can't find my way home anymore
當我找不到回家的路途
That's when I look at you
那就是我望著你的時候
When I look at you
當我望著你的時候

I see forgiveness, I see the truth
我看到原諒 我看到真相
You love me for who I am, like the stars hold the moon
你愛我 因為我是我 像星星簇擁著月亮
Right there where they belong and I know
就在他們應該歸屬的地方 我知道
I'm not alone (Yeah)
我不是孤單一個人



You appear just like a dream to me
你的出現對我而言就像一場夢
Just like a line of school colors that cover me
就像一抹顏色 它覆蓋了我
All I need every breath that I breathe
我需要我呼吸的每一吋空氣
Don't you know you're beautiful (Yeah, Yeah)
你難道不知道 你真的好美 是的 是的



I Look at you (Yeah, Yeah)
我望著你
Wow

You appear just like a dream to me
你的出現 對我而言就像一場夢


引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1609082711759


o.s 這首好像算是抒情呢!!
不過聽這曲風還蠻悲傷的感覺

Miley 演唱的歌曲都是頗有爆發力
抒情中又帶有嘶吼般沙啞嗓音
很撫慰人心阿!! 好聽~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()