Green day - Wake Me Up When September Ends
(中英歌詞)

◎Summer has come and passed
夏天來了又走
The innocent can never last
那份純真永遠不會持久
Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我
Like my fathers come to pass
就像父輩們來到這個世上是為了離開
Seven years has gone so fast
七年時間過的如此之快
Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我

Here comes the rain again
這里又下雨了
Falling from the stars
從星星緩緩落下
Drenched in my pain again
痛苦被浸濕了
Becoming who we are
成為了真正的我們
As my memory rests
但是即使隨著記憶停歇
But never forgets what I lost
我也永遠不會忘記我所失去的
Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我



Here comes the rain again
這里又下雨了
Falling from the stars
從星星緩緩落下
Drenched in my pain again
痛苦被浸濕了
Becoming who we are
成為了真正的我們
As my memory rests
但是即使隨著記憶停歇
But never forgets what I lost
我也永遠不會忘記我所失去的
Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我

Summer has come and passed
夏天來了又走
The innocent can never last
那份純真永遠不會持久
Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我
Like my father's come to pass
就像我的父親來到這個世上并離開
Twenty years has gone so fast
二十年時間過的如此之快
(X3)Wake me up when september ends
九月過去時 記得喚醒我


引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1008102110668

 

o.s 這首真的是抒情的代表作
對我而言他跟YELLOW的地位是差不多的...都很感人
戀愛中的等待...真的是超難熬的~
尤其是還擔心著他的安危...

我覺得這MV的女主角還蠻漂亮的耶!!XD
看到哪去啦...(巴)
好吧!!乖乖聽歌囉...(默)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()