Alicia Keys - Fallin'
(中英歌詞)

I keep on fallin'... in and out of love with you
我一直都和你在情網中來來去去
Sometimes I love ya, sometimes you make me blue
有時我是愛著你的 有時你也讓我好猶豫
Sometimes I feel good, At times I feel used
有時我真的感到很開心 但偶爾也感到被利用了
Lovin' you darlin', makes me so confused
愛上你 親愛的 真的令我好困惑

◎I keep on fallin', in and out of love with you 
我一直都和你在情網中來來去去
I never loved someone the way that i'm lovin' you
我從來未曾愛過一個人像這樣愛著你

Oh Oh, I.... never felt this way    
喔!我從未曾有這樣的感受
How do you give me so much pleasure
你怎麼帶給我那麼多的樂趣
cause me so much pain
更帶來更多的痛苦
'Cause when I think
只是當我想起時
I'm taking more than would a fool
我根本就是一個傻瓜
I start fallin'  
我就要墜入
back in love with you.
和你一起回到情網之中

Oh baby
I,I,I,I'm
Fa-a-allin'
I,I,I,I'm
Fa-a-allin'
Fall,fall,fa-a-a-allin'x2

◎◎◎


引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1009113005313


o.s 要說認識Alicia Keys
最早我就是從這首歌喜歡她的說
(那時候我還不知道是她唱的 只知道這首好聽 XD)

這首感覺還蠻慵懶的
她的轉音實在唱的超好!!
其實要唱好這首歌...實在是很有挑戰性 =w=
所以我也特別喜歡吧!!
(喜歡挑戰不可能...)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()