Lee Ryan - Army of Lovers
(中英歌詞)

There's an army of lovers dying to meet you
為了遇見你 我誓死捍衛著愛情
Dying to make you acquaintance
誓死捍衛著愛情 為了讓你更了解我
It could be you or it could be me
是你 也可能是我
So don't let go because I need you so
所以別走 因為我需要你

◎I'm yours and you were mine
我是你的 你是我的
There's something about you baby
有件關於你的事 寶貝
I wanna hold you tonight
今晚我要抱住你

Accidents happen, strangest of places
偶然相遇 在最陌生的地方
How come they happen at all
究竟是怎麼發生的呢
Look for the turning, for something or nothing
看看那個轉彎處 是為了什麼嗎
I won't let go cause I need you so
我不會讓你走 因為我是如此地需要你

Every time I see you
每次我看見你
You complete my life
你讓我的生命完整
Got to find an answer
去尋找一個答案
Stay with me tonight, stay with me
今晚 留在我身邊 陪著我

Oh baby won't you stay with me
喔 寶貝 你會陪著我吧
Stay with me
留下來陪著我

There's an army of lovers dying to meet you
為了遇見你 我誓死捍衛著愛情
Dying to make your acquaintance
誓死捍衛著愛情 為了讓你更了解我



引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1306020510474&q=1406012411710&p=army+OF+LOVERS



o.s 在我喜歡的BLUE這團體中
我最喜歡的大概就是Lee Ryan了
(我知道他很花心...好像=..=)

但每次他唱高音的時候
我都會不知不覺的被他感動到!!
...實在是太好聽了呀!!(抖)

這首Army of Lovers是他單飛專輯的主打
我還蠻喜歡的說~
能唱出他的憂鬱的瀟灑風格

MV是這樣拍啦!!
但是不要學他這樣摔哦...!!
摔下去會痛痛欸...=o=

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()