Selena Gomez & The Scene - Naturally
(中英歌詞)

How you choose to express yourself
你要如何表白
It's all your own and I can tell
都由你自己選擇 我只能說
It comes naturally, it comes naturally
愛情來的那麼自然 理所當然
You follow what you feel inside
跟隨自己內心的感覺
It's intuitive, you don't have to try
就是直覺 你不必嘗試
It comes naturally, mmmm it comes naturally
愛情來的那麼自然 理所當然
And it takes my breath away
它奪走我的呼吸
What you do, so naturally
你所做的 都那樣的自然

◎You are the thunder and I am the lightning
你是打雷而我是那閃電
And I love the way you know who you are
我愛上你自信的模樣
And to me it's exciting
對我來說那是多麼令人興奮
When you know its meant to be
當你知道一切都是命中注定
Everything comes naturally
一切都是那樣自然
it comes naturally
愛情來的理所當然
When you're with me, baby
當你在我身旁,寶貝
Everything comes naturally
一切都是那樣自然
 it comes naturally
來的那麼理所當然
Bay bay baby
寶貝

You have a way of moving me
你有打動我的方法
A force of nature, your energy
與生俱來的力量 你的能力
It comes naturally (You know it does)
愛情來的那麼自然 (你知道的)
It comes naturally, Mmmm yeah
來的那麼理所當然
And it takes my breath away
它奪走我的呼吸
What you do, so naturally
你所做的 都那樣的自然

Collide, sparks fly
激盪 火花飛舞
When you look in my eyes, it takes my breath away
當你凝視我雙眸 你的眼神奪走我的呼吸

(Naturally)
(自然地)
Naturally x5
理所當然 x5
Bay bay baby
寶貝
(Naturally)
(自然地)
Naturally x5
理所當然 x5
Everything, baby, comes naturally
一切,寶貝,來的多麼理所當然



引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1510030802821


o.s Selena Gomez 有著一張很可愛的娃娃臉
所以 她也是從迪士尼出道的喔!!
這首歌算是她的專輯中 我覺得還不錯的一首
她還蠻常唱快歌的 這首歌也是屬於偏快的

我覺得她還是不適合太成熟的打扮說...
還是可以走可愛路線 我不會怪你的~!! XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()