Rihanna - Breakin' Dishes
(中英歌詞)


I don’t know who you think I am
開玩笑你把我當什麽
I don’t know who you think I am
開玩笑你把我當什麽
I don’t know who you think I am
開玩笑你把我當什麽
I don’t know who you think I am, am am am...
開玩笑你把我當什麽 麽 麽 麽 麽…

He been gone since three thirty
他從三點半起就跑得不見人影
And coming home lately at three thirty
最近不到三點半他不捨得回來家裏
I’m super cool, I’ve been a fool
我一點沒生氣 我真是笨得可以
But now I’m hot and baby you gon’ get it
但現在我怒火中燒 寶貝你死定

Now I ain’t tripping ah, I ain’t twisted ah
我可不是在耍潑 啊 我可不是在發瘋 啊
I ain’t demented ah! well just a lil bit, ah
我可不是精神錯亂 呵 也許有那麽一點 吧
I’m kicking asses, I’m taking names
我要大開殺戒 我在點名籌備
I’m on flame, don’t come home babe
我一身忿怒火焰 有膽別回來寶貝

◎I’m breakin’ dishes up in here all night (Uh-huh)
我在這摔盤子砸碗 整晚 (啊哈)
I ain’t gon’ stop until I see police lights (Uh-huh)
休想要我停手 除非警車燈閃 (啊哈)
I’ma fight a man (tonight)
我要決戰賤男 (今晚)
I’ma fight a man (tonight)
我要決戰賤男 (今晚)
I’ma fight a man, a man, a ma-a-a-an
我要決戰賤男 賤男 賤男-男-男-男-男
A man, a man, a ma-a-a-an
賤男 賤男 賤男-男-男-男-男

I’m still waiting, come through the door
我繼續等 等你從門口進來
I am killing time, you know, bleaching your clothes
消磨時間 怎樣 漂白你衣衫
I am roasting marshmallows on the fire
來來營火邊上燒烤棉花糖玩
And what I am burning is your attire
當然我燒的其實是你一櫃子裝扮

I’m getting restless
我快要坐不住了
I’m getting testy
我有點不耐煩了
And I can’t believe he’s always out every night and never checks in
不敢相信他真的每晚都給我出去從來不回家看看
Is he cheatin’? Man I don’t know
他有沒有劈腿? 我啊哉
I’m lookin’ around for something else to throw
我東看西看還有什麽可以摔

Uh...
啊…

I don’t know who you think I am (I am...)
開玩笑你把我當什麽 (什麽…)
(I don’t know who you think I am)
(開玩笑你把我當什麽)
But I really don’t give a damn right now
不過現在我沒工夫計較
If you don’t come I’ma gon’ huff and puff until
你再不回來就看我跳上跳下
I’ma blow this, blow this (oh)
要拆了 拆了 (噢)
Blow this, blow this (oh)
拆了 拆了 (噢)
I’ma blow this, blow this (oh)
要拆了 拆了 (噢)
Blow this, blow this (oh)
拆了 拆了 (噢)
I’ma blow this, blow this (oh)
要拆了 拆了 (噢)
Blow this house, house down!
拆了房子房子才罷休!
Dishes! breakin’! dishes! breakin’! dishes!
碗盤 砸爛 碗盤 砸爛 碗盤

Breakin’, breakin’, breakin’, breakin’
砸爛 砸爛 砸爛 砸爛
Dishes, dishes, dishes
碗盤 碗盤 碗盤
Breakin’, breakin’, breakin’, breakin’
砸爛 砸爛 砸爛 砸爛
Dishes, dishes, dishes
碗盤 碗盤 碗盤
Breakin’, breakin’, breakin’, breakin’
砸爛 砸爛 砸爛 砸爛
Dishes, dishes, dishes
碗盤 碗盤 碗盤
Breakin’, breakin’, breakin’, breakin’
砸爛 砸爛 砸爛 砸爛
Dishes, dishes, dishes
碗盤 碗盤 碗盤



引用自 http://www.wretch.cc/blog/meowwwwwww/22673150



o.s 我好喜歡這個版本!!翻的真好~
聽這首歌真的很可愛耶~
一直喵喵喵!!

而且很能洩怒氣!!!
不過摔碗盤到最後辛苦的還是自己
因為打掃家裡的人...不會是他= =
如果要摔就要摔 是花他的錢買的XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()