Cheryl Cole - Parachute
(中英歌詞)

I don't tell anyone about the way you hold my hand
我不會告訴任何人 你握著我的手
I don't tell anyone about the things that we have planned
我不會告訴任何人 我們的計畫
I won't tell anybody
我不會說
Won't tell anybody
不會說
They want to push me down
他們想推倒我
They want to see you fall down
他們想看我們摔下

Won't tell anybody how you turn my world around
我不會告訴任何人 是你讓我的世界旋轉
I won't tell anyone how your voice is my favourite sound
我不會告訴任何人 我最愛的是你的聲音
Won't tell anybody
不會說
Won't tell anybody
不會說
They want to see us fall
他們想看我們摔下
They want to see us fall down
他們想看我們摔下

◎I don't need a parachute
我不需要降落傘
Baby, if I've got you
寶貝 如果我抓住你
Baby, if I've got you
寶貝 如果我抓住你
I don't need a parachute
我就不需要降落傘
You're gonna catch me
你會接住我
You're gonna catch if I fall
當我摔下來時你會接住我
Down, down, down
下降 下降 下降

Don't believe the things you tell yourself so late night and
不敢相信的是 你告訴你自己
You are your own worst enemy
你有著不是最好的軍隊
You'll never win the fight
也沒有贏過這種戰爭
Just hold onto me
但你會抓住我
I'll hold onto you
我會抓緊你
It's you and me up against the world
我們要一起面對這世界
It's you and me
我們一起

◎◎

●I won't fall out of love
我不會逃避愛情
I won't fall out of,
我不會逃避
I won't fall out of love
我不會逃避愛情
I won't fall out of,
我不會逃避
I won't fall out of love
我不會逃避愛情
I won't fall out of,
我不會逃避
I won't fall out of love
我不會逃避愛情
I'll fall into you
我愛上你了

●◎◎


參考引用 by myself


o.s 該怎麼說呢??
I LOVE THIS SONG~haha
(小姐好白的梗...XD)

這個舞步也太美
看完我都想去學了啦!!
而且LIVE實在是跳的真好欸!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()