Vanessa Hudgens - Say ok
(中英歌詞)

You are fine
你很好
You are sweet
你很甜蜜
But I'm still a bit naive with my heart
儘管我心裡有點天真
When you're close I don't breathe
當你靠近時,我就像不能呼吸了
I can't find the words to speak
我說不出話
I feel sparks
我感覺到火花

But I don't wanna be into you
但我不想對你著迷
If you are not looking for true love, oh oh
假如你不想尋找真愛
No I don't wanna start seeing you
不,我不想開始在意你
If I can't be your only one
假如我不是你的唯一

So tell me
所以告訴我

●when it's not alright
當事情不讓人滿意
When it's not OK
當事情不順利時
Will you try to make me feel better?
你可以試著讓我感覺更好嗎?
Will you say alright? (say alright)
你可以對我說一切都好嗎?(說很好)
Will you say OK? (Say OK)
你可以對我說沒問題嗎?(說沒問題)
Will you stick with me through whatever?
無論如何你只和我在一起嗎?
Or run away
或者你會逃走
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK)
(說一切很好,一切沒問題)
Say OK.
說沒問題

When you call I don't know if I should pick up the phone every time
每一次當你打來,我不知道我是否該拿起電話
I'm not like all my friends who keep calling up the boys, I'm so shy
我不像所有我的朋友常常打給男生,我很害羞
But I don't wanna be into you
但我不想要對你著迷
If you don't treat me the right way
如果你不對待我好一點
See I can only start seeing you
我可以只在意你
If you can make my heart feel safe (feel safe)
如果你可以讓我放心 (讓我放心)



Let me know if it's gonna be you
讓我知道那個人就是你
Boy, you've got some things to prove
男孩,有些事你必須去證明
Let me know that you'll keep me safe
讓我知道你可以讓我放心
I don't want you to run away so
我不想要你逃走
Let me know that you'll call on time
讓我知道你會準時打電話
Let me know that you'll help me shine
讓我知道你會讓我閃亮
Will you wipe my tears away
你會擦掉我的眼淚嗎?
Will you hold me closer
你可以緊緊的抱著我嗎?



(Don't run away, don't run away)
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK, don't run away)
Will you say OK
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK)



o.s 應該很多的女生都想對喜歡的人唱這首歌吧??
歌詞內容完全是少女情懷的心聲
去KTV時 英文程度好的可以挑戰唱給對方聽!!:D

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()