The Veronicas - Everything I'm Not 
(中英歌詞)

Oh no
噢不
Don't go changing 
別嘗試改變自己
That's what you told me from the start
你一開始是這麼說的
Thought you where something different 
雖然你已不再是從前的那個人了
That's when it all just fell apart
在我們的愛情走到盡頭之前

Like you're so perfect
你是如此完美
And I can't measure up
我配不上你
Well I'm not perfect
我不夠完美
Just all messed up
搞砸了這一切

◎I was losing myself to somebody else
我把心留在你身上
But now I see
現在我明白了
I don't wanna pretend
不想再繼續偽裝
So this is the end of you and me
這就是你我的愛情終點
Cause the girl that you want
那個你所愛的女孩
She was tearing us apart
她使我們分離
Cause she's everything
因為她對你來說是全世界
Everything I'm not
而我什麼也不是

It's not like I need somebody
我不需要任何人
Telling me where I should go at night
告訴我晚上可以去哪裡混
Don't worry you'll find somebody
別擔心,你會找到某個人
Someone to tell how to live their life
某個告訴你怎麼過活的人
Cause your so perfect
反正你那麼完美
And no one measures up
沒有人配得上你
Yeah all by yourself
你靠自己吧
You're all messed up
這是你造成的殘局

Now wait a minute
等等
Because of you
因為你
I never knew all the things that I had
我從未意識到自己所擁有的是什麼
Hey don't u get it
你懂我意思嗎?
I'm not going anywhere with you tonight
我再也不要與你一同約會出遊
Cause this is my life
我要過自己的生活





參考自 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1008072201533



o.s 這首可以算是我很喜歡的歌曲之一
歌詞寫的很簡單 卻也很寫實...

也許在感情中沒有誰對誰錯
但如果他不珍惜你 你也要懂得珍惜自己
一句話 長痛不如短痛吧...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()