Cascada - Everytime We Touch
(中英歌詞)

I still hear your voice, when you sleep next to me.
我仍然聽見你的聲音,當你睡在我身旁的時候。
I still feel your touch in my dreams.
我在夢中,仍然感覺到你的觸碰。
Forgive me my weakness, but I don't know why.
原諒我的脆弱,但我不知道為什麼。
Without you it's hard to survive.
沒有你,我真的很難活下去。

Cause everytime we touch, I get this feeling.
因為每一次我們一起攜手走過,我得到這種感覺。
And everytime we kiss I swear I could fly.
而且,每一次我們親吻的時候,我發誓我好像會飛似的。
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
你不能感覺到我的心跳動如此的快嗎?我希望能夠持續這種感覺。
Need you by my side.
我需要你在我身邊。

◎Cause everytime we touch, I feel this static.
因為每一次我們一起攜手走過,我感覺似乎靜止一般。
And everytime we kiss, I reach for the sky.
而且,每一次我們親吻之時,彷彿到了天空一般。
Can't you hear my heart beat so.
你沒辦法聽到我的心跳是如此的快嗎?
I can't let you go.
我不能讓你走。
Want you in my life.
在我的人生中是需要你的。

Your arms are my castle, you heart is my sky.
你的手臂彷彿是我的城堡,你的心彷彿是我的天空。
They wipe away tears that I cry.
他們拂拭去我哭泣的眼淚。
The good and the bad times, we been trough them all.
不管好的時候和壞的時候,我們已經透過他們而瞭解。
You make me right when I fall.
當我跌倒的時候,你導正我。

●Cause everytime we touch, I get this feeling.
因為每一次我們一起攜手走過,我獲得了這種感覺。
And everytime we kiss I swear I could fly.
而且每一次我們親吻的時候,我發誓我似乎可以飛起來一般。
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
你不能感覺到我心跳的快速嗎?我希望這種感覺可以持續。
Need you by my side.
我需要你在我身邊。






引用自 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1206032106070


o.s 這首一開始我聽到的是另一個快的版本
但是我比較喜歡抒情的這版本...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()