James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings
(中英歌詞)

Let me hold you
讓我抱著你
For the last time
這是最後一次
It's the last chance to feel again
最後一次讓我感覺你
But you broke me
但你拒絕
Now I can't feel anything
我已失去了任何感覺

When I love you,
當我愛你時
It's so untrue
一切卻是這麼的不真實
I can't even convince myself
我連自己都無法說服
When I'm speaking,
當我在說話時
It's the voice of someone else
感覺像是別人的聲音

◎Oh it tears me up
這讓我五分四裂
I try to hold on, but it hurts too much
我試著不被影響 卻痛苦不已
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay
我試著原諒 卻於事無補

●You can't play on broken strings 
破鏡難圓
You can't feel anything that your heart don't want to feel
你說不出違心之論
I can't tell you something that ain't real 
我也無法顛倒是非
Oh the truth hurts
真相總是傷人的
And lies worse
謊言更傷
How can I give anymore
我要如何付出更多呢
When I love you a little less than before
當我已不像從前一樣愛你

Oh what are we doing 
我們在做什麼呢
We are turning into dust
我們正在漸漸毀滅
Playing house in the ruins of us
當房子已成廢墟

Running back through the fire 
從火裡跑回去
When there's nothing left to save
當一切都已成灰燼
It's like chasing the very last train when it's too late
就像去趕搭一班已經出發的火車 太晚了

◎●

But we're running through the fire
但是我們正從火裡往回跑
When there's nothing left to save
當一切都已成灰燼
It's like chasing the very last train
就像去趕搭一班已經出發的火車
When we both know it's too late (too late)
我們都知道已經太晚了


When I love you a little less than before
當我已不像從前一樣愛你
Let me hold you for the last time
讓我最後一次抱著你
It's the last chance to feel again
這是最後一次感覺擁抱你的機會



O.S 這首歌可以喚醒我很多回憶
會聽到想哭說= ..=

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()