Mariah Carey - H.A.T.E.U
(中英歌詞)

Once upon a time we swore not to say goodbye
我們曾經發誓過不要說再見
Something got a hold of us and we changed
有些事情的發生卻改變了我們倆
And then you sat alone in pride and I sat at home and cried
你的自視清高而我卻躲在家裡哭泣
How'd our fairy tale just end up this way
童話故事的結束怎麼會是這樣的不完美


◎We went round for round till we knocked love out
我們結束了一波又一波的熱戀後
We were laying in the ring not making a sound
我們不發一語的脫下了戒指
And if that's a metaphor of you and I
這是否象徵著我與你
Why is it so hard to say goodbye
為什麼對你說再見這麼難


●I can't wait to hate you make you pain like I do
我等不急去恨你 讓你明白我的痛苦
Still can't shake you off
仍還是沒有辦法脫離你
I can't wait to break through these emotional changes
沒辦法平復這情緒的變化
Seems like such a lost cause
這似乎是失敗的原因
I can't wait to face you break you down
我等不急看你失望的樣子
So low there's no place left to go
這樣的低落 是要讓我何去何從
I can't wait to hate you...
我等不急去討厭你了....

Ooh this was the love phenomenon no one could explain
這愛的現象沒人能解釋
And I wish I could press reset and feel that feeling again
但願我能重回那樣的感覺
I sit and press rewind and watch us every night
每晚的我坐下來並回想著過去
Wanna pause it but I cant make you stay
想要暫停但卻沒辦法留住你
Just gotta let it play
很想讓他繼續播放




No need to call my phone
不需再打我的電話
Because I changed my number today
因為我已經換了號碼
Matter fact I think I'm movin' away
我是想逃離
Sorry the frustration's got me feeling a way
遺憾挫折充斥著我的感覺
And I just keep havin' one last thing to say
只想說最後一件事
And I just wanna hold you, touch you,
想要抱緊你,碰觸你
Feel you, be near you
感覺你,接近你
I miss you baby baby baby
我想念著你 寶貝寶貝寶貝
I'm tired of tryin to fake through
我厭倦了這樣的假裝
But there's nothing I can do
但我無能為力
Boy I can't wait to hate you
男孩 我等不急的去討厭你了



I can't wait to H-A-T-E you
我等不急的去 討厭 你了



O.S 是有沒有這麼好聽??
Mariah Carey的歌總是能撫慰人心~
真喜歡這首!!
H.A.T.E.U

I really do.

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()