video.jpg

我發現我漏掉了這一首經典中的經典...
Get the party started (←◎)

一直狂聽這首歌 Sober (←◎)
噢!我的天 聽都聽不膩... XD

PINK出道算很久了 
以前對她實在沒什麼印象...(打額頭)
只知道她叫紅粉佳人 很MAN的人(~踢!)
她的名字正確的打是....
P!NK 才正確唷!(叉腰)

6a00df35215aa8883301156fbd611f970c-500wi.jpg

她的歌曲真的可以疏壓 (relax...)
而且這種嗓音有夠超好認~

最近那首 Please don't leave me (←◎) MV拍的令人印象深刻呢!
不過看到後來覺得很感人...
還是該說可悲啊? I don't know...= =;

U + Ur hand (←◎)這首應該也很令人熟悉
Stupid girl (←◎)更是不用說的惡搞經典啊!(大笑)

z173834798.jpg

So what(←◎) 這首也是超常播...
那時候我聽到這首 我一直超想知道是誰唱的
每次聽到好聽的歌都會有這種“衝動”啊!(羞)

Who knew (←◎) 我好像有看過別人推薦
也是超耐聽的悲傷曲之一

23082903.jpg

其實她的歌曲曲風都有些類似 卻還是百聽不厭
或許就是她能確切的唱出每個人的心情
惡搞歸惡搞 卻能夠表達內心裡最真實的聲音
我想就是她能屹立不搖的原因吧!

Nobody knows (←◎)是另一種風貌的PINK
Centerfold (←◎)又回到熱情的PINK

I don't believe you (←◎)也很抒情耶...
抒情的很man...XD
但就是好聽啊!

c223f1d0.jpg

她也有演過電影喔!
【惡作劇之刎 Catacombs】(←◎)

不過聽說結局蠻傻眼的拉!:p


不知道.gif WHO KNEW

You took my hand 你牽著我的手
You showed me how 帶我看這世界
You promised me you d be around 答應過你將永遠在我身邊
ah huh that s right 是的
I took your words 我聽進你的話
And I believed 而我相信著
In everything you said to me 你對我說的一切
yeah huh that s right 是的

If someone said three years from now 如果有人說從現在開始的三年
You d be long gone 你將離去
I d stand up and punch them out 我會起身並將他們驅離
Coz they re all wrong 因為他們都錯了
I know better 我比他們更了解
Cause you said forever 因為你說了永遠
And ever 直到永遠
Who knew 誰曉得

Remember when we were such fools 記得我們曾經如此愚蠢
And so convinced and just too cool 太過於確信 太過於冷靜
oh no no no 不 不 不
I wish I could touch you again 我希望我能再一次碰觸你
I wish I could still call you a friend 我希望還能稱你為朋友
I d give anything 我會付出所有

When someone said count your blessings now 當有人說開始計算你的祝福
For they re long gone 為了他們如此久的離去
I guess I just didn't know how 我想我只是不知道如何去做
I was all wrong 我全錯了
But they knew better 但他們比我更了解
Still you said forever 而你仍說 永遠
And ever 直到永遠
Who Knew 誰曉得
Yeah yeah

I ll keep you locked in my head 我會一直將你記在腦海裡
Until we meet again 直到我們再一次相見
Until we until we meet again 直到我們 直到我們再一次相見
And I won t forget you my friend 而我不會忘記你 我的朋友
What happened 發生了什麼

If someone said three years from now 如果有人說從現在開始的三年
You d be long gone 你將離去
I would stand up and punch them out 我會起身並將他們驅離
Coz they re all wrong and 因為他們都錯了
That last kiss I will cherish 我將珍惜最後一吻
Until we meet again 直到我們再一次相見
And time makes it harder 而時間讓這一切如此困難
I wish I could remember 希望我能記住
But I keep you memory 但我將你留在記憶中
You visit me in my sleep 你在我夢中來訪

My darlin who knew 親愛的 誰曉得
My darlin my darlin who knew 親愛的 親愛的 誰曉得
My darlin I miss you 親愛的 我想念你
My darlin who knew 親愛的 誰曉得
Who knew誰曉得



那欸安納.gif SOBER

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cos I'm the only one you know in the world that won't be home
我不想當那種笑得最大聲的女孩
或那種死都不願孤單的女生
我也不想當在清晨4點打電話的女生
因為我是這世上你唯一知道不會待在家的人

Aahh the sun is blinding
I stayed up again
Oohh, I am finding
That's not the way I want my story to end
啊,太陽不見了
而我又熬夜了
噢,我發現
這不是我所想要的故事結局

◎I'm safe
Up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain
Inside
You're like protection
How do I feel this good sober?
我很安全
高高在上
沒有人碰得到我
但為何我覺得派對結束了?
心裡沒有痛苦
你就像層保護
為什麼我感到如此地清醒?

I don't wanna be the girl who has to fill the silence
A quiet scares me cause it screams the truth
Please don't tell me that we had that conversation
I won't remember, save your breath, 'cos what's the use?
我不想當那種必須填補沉默的女孩
寧靜使我害怕,因為它尖叫著事實
請別告訴我彼此曾經談過
我不會記得的,省省吧,那有啥用?

Aahh, the night is calling
And it whispers to me softly come and play
Aahh, I am falling
And If I let myself go I'm the only one to blame
啊,夜晚在呼喚我嗎?
它還輕聲地對我說:過來玩吧
啊,我正在墮落
而如果我放任自己的話,我不會原諒我自己



Coming down, coming down, coming down
Spinning 'round, spinning 'round, spinning 'round
I'm looking for myself
Sober﹝x2﹞
我快跌倒了, 倒了, 倒了
旋轉, 旋轉, 旋轉
尋找"清醒的"自己 ﹝x2﹞

When it's good, then it's good, it's so good till it goes bad
Till you're trying to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again
Broken down in agony just tryna find a fit
當一切都很美好, 那很好, 一切就如此地美好直到事情變糟
直到你試著找回過去的自己
我曾聽過自己哭泣, 絕不會再發生了
在痛苦中失敗,只好試著再找一個適合自己的

◎x2


連結:P!NK 官網 (←●)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()