Rihanna - Hate That I Love You(feat. Ne-Yo)
(中英歌詞)
 
[Rihanna:]
That's how much I love you
我就是很愛你
That's how much I need you
我就是很需要你
And I can't stand you
我無法沒有你
Must everything you do make me wanna smile
你做的每件事都使我微笑
Can I not like you for awhile? (No....)
我可以一刻不喜歡你嗎? 不行...

[Ne-Yo:]
But you won't let me
你不讓我做一些事
You upset me girl
你有時讓我失望
And then you kiss my lips
然後你吻了我
All of a sudden I forget (that I was upset)
突然我就原諒你
Can't remember what you did
我忘記你犯的錯

[Rihanna:]
But I hate it...
但我討厭這樣
You know exactly what to do
你明白要怎麼做
So that I can't stay mad at you
令我不能一直生你的氣
For too long that's wrong
再這樣下去不好

[Ne-Yo:]
But I hate it...
但我討厭這樣
You know exactly how to touch
你明白要怎麼做
So that I don't want to fuss.. and fight no more
所以我不想再搞砸...不要再為此吵架下去
Said I despise that I adore you
說我不屑其實我是崇拜你的

[Rihanna:]
And I hate how much I love you boy (yeah...)
我討厭我自己會那麼愛你
I can't stand how much I need you (I need you...)
我討厭我自己這麼需要你
And I hate how much I love you boy (oh whoa..)
我討厭我自己這麼愛你
But I just can't let you go
我就是無法讓你離開我
And I hate that I love you so (oh..)
我討厭我自己這麼愛你

[Ne-Yo:]
You completely know the power that you have
你絕對知道你是我的快樂來源
The only one makes me laugh
只有你會讓我真的開心

[Rihanna:]
Said it's not fair
這樣是不公平的
How you take advantage of the fact
你從我們之間得到什麼好處
That I... love you beyond the reason why
我也不明白是為什麼
And it just ain't right
這是不對的

[Ne-Yo:]
And I hate how much I love you girl
我討厭我自己會那麼愛妳
I cant stand how much I need you (yeah..)
我無法忍受我有多麼的需要妳
And I hate how much I love you girl
我討厭我自己會那麼愛妳
But I just cant let you go
反正,我就是不想讓你離開我
But I hate that I love you so
好討厭我自己那麼的愛妳


[Both:]
One of these days maybe your magic won't affect me
或許會有那麼一天,你的魅力不再吸引我
And your kiss wont make me weak
或許你的吻對我也不再有說服力了
But no one in this world knows me the way you know me
但是,在這世界上,再也沒有人能像我一樣如此瞭解你
So you'll probably always have a spell on me...
所以,你永遠還是對我有如此的吸引力


[Ne-Yo:]
Yeah... Oh...

[Rihanna:]
That's how much I love you (as much as I need you)
我就是很愛你(非常需要你)
That's how much I need you (oh..)
我就是很需要你
That's how much I love you (oh..)
我就是很愛你
As much as I need you
非常需要你

[Rihanna:]
And I hate that i love you soooo
我討厭我自己會那麼愛妳
And I hate how much i love you boy
我討厭我自己會那麼愛你
I cant stand how much I need ya (cant stand how much I need you)
我無法忍受我有多麼的需要妳(無法忍受我有多麼的需要妳)
And I hate how much I love you boy
我討厭我自己會那麼愛你
 
But I just cant let you go (but I just cant let you go no..)
反正,我就是不想讓你離開我
And I hate that I love you so
我討厭我自己會那麼愛妳

And I hate that I love you so.. soo.....
我討厭我自己會那麼愛妳.....

 

參考引用 by myself


o.s 之前有聽過這首歌
對這首並沒有太大印象
可是前幾天又重新聽到...
嗯!好聽!!‧ˇ‧

而且MV後面...
兩個人在電梯遇到欸!哈哈
然後他們就~~會心一笑...很妙~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()