Matt Wertz - 5:19
(中英歌詞)

I’d be lying through my teeth if I told you that I’m ok
如果我告訴妳我很好 那我就是說謊
When July came I thought I had it all together
在七月來臨前  我以為我們會一直在一起
Til’ you said I need some space
直到妳說 我需要一點空間
Truth be told
妳說出了真心話
It’s so hard to wait
而等待卻是如此困難


With one eye on the clock
一眼望著時鐘
And one on the phone
一眼盯著電話
It’s 5:19...
現在是5點19分
I’m feeling alone
我感到孤單
And if I could talk to you
如果能和妳說話
I’d want you to know
我想讓妳知道
I’m holding loose
雖然我放開手
But ain’t letting go
但我不會讓妳走


We both know that I could think myself dizzy
我知道我可以把自己灌醉
Right now I’m spinning around
此刻我的世界正在暈眩
I know you said, "baby, don’t worry"
我知道妳說過 寶貝別擔心
But I miss you right now
但現在我想妳
I said I, miss you right now
我說 我現在很想你


Baby, take all the time you need
寶貝 不管妳要花多久的時間
I just want you to know
我只想讓妳明瞭
I’ll be here, waiting
我將會在此 守候





o.s 這首歌我覺得還不錯聽欸!^ ^
很適合夜深人靜的時候聽喔!XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()