我們很熟悉的是Kelly Clarkson 的Because Of You(←●)
是一首很感人的歌
講的是他小時候的童年 ─ ─...

我很喜歡的一首是Breakaway(←●)
算是一首立志歌吧!

A Moment Like This(←●)
這首MV拍的超唯美的啦!=ˇ=
原唱真的是她喔!


Kelly的快歌也很好聽
Walk away(←●)
這首歌的裝扮好像PINK(←●)喔!

還有那時候打歌打很兇的
Since U Been Gone(←●)


想更了解 Kelly Clarkson(←●)




A moment like this 閃亮的日子


What if I told you it was all meant to be
如果我說一切都是註定
Would you believe me
你會相信我嗎 
Would you agree
你會同意嗎
It's almost feeling that we met before
和你有一種似曾相識的感覺
So tell me that you don't think I'm crazy
告訴我 你不覺得我瘋了
When I tell you love has come here and now
當我說愛情已經在此時此地降臨

A moment like this
閃亮的日子
Some people wait a lifetime
有人等待了一生一世
For a moment like this
就為了這個閃亮的日子
Some people search forever
有人尋覓了生生世世
For that one special kiss
只為了刻骨銘心的一吻
Oh I can't believe it's happening to me
不敢相信竟然發生在我身上
Some people wait a lifetime for a moment like this
有人等待了一生一世 就為了這個閃亮的日子


Everything changes but beauty remains
一切都趕變了 但是美麗依舊
Something so tender
有些事美好的
I can't explain
讓人無法解釋
Well I may be dreaming but till I awake
也許我是在作夢 但等我醒來時
Can we make this dream last forever
我們可以一起讓這美夢永存嗎
And I'll cherish all the love we share
而且要讓我們的愛完美綻放

A moment like this
閃亮的日子
Some people wait a lifetime
有人等待了一生一世
For a moment like this
就為了這個閃亮的日子
Some people search forever
有人尋覓了生生世世
For that one special kiss
只為了刻骨銘心的一吻
Oh I can't believe it's happening to me
不敢相信竟然發生在我身上
Some people wait a lifetime for a moment like this
有人等待了一生一世 就為了這個閃亮的日子

Could this be the greatest love of all
這會是完美無暇的愛嗎
I wanna know that you will catch me when I fall
當我墜落時 你會牢牢的接住我嗎
So let me tell you this
我要讓你知道
Some people wait a lifetime for a moment like this
有人等待了一生一世 就為了這個閃亮的日子


(Some people wait a lifetime)
(有人等待了一生一世)
For the moment like this
就為了這個閃亮的日子
Some people search forever
有人尋覓了生生世世
For that one special kiss
只為了刻骨銘心的一吻
Oh I can't believe it's happening to me
不敢相信竟然發生在我身上
Some people wait a lifetime for a moment like this
有人等待了一生一世 就為了這個閃亮的日子

(A moment like this)
(閃亮的日子)
(Some people wait a lifetime)
(有人等待了一生一世)
For the moment like this
就為了這個閃亮的日子
Some people search forever
有人尋覓了生生世世
Oh for that one special kiss
只為了刻骨銘心的一吻
I can't believe it's happening to me
不敢相信竟然發生在我身上
Some people wait a lifetime for a moment like this
有人等待了一生一世 就為了這個閃亮的日子

A moment like this
閃亮的日子... 



Because Of You

I will not make the same mistakes that you did
我不會跟你犯同樣的錯誤
I will not let myself
我不會讓自己
Cause my heart so much misery
內心充滿痛苦
I will not break the way you did,
我不會破壞你所建造好的道路
You fell so hard
你感到如此艱苦
I've learned the hard way
而我會從艱苦中學習
To never let it get that far
不會重蹈覆轍

*Because of you
 因為你
 I never stray too far from the sidewalk
 我從不會偏離自己的道路
 Because of you
 因為你
 I learned to play on the safe side so I don't get hurt
 我學會安全地嬉戲, 所以我不會受傷
 Because of you
 因為你
 I find it hard to trust not only me, but everyone around me
 我很難去相信自己, 甚至身邊的人
 Because of you
 因為你
 I am afraid
 我感到恐懼

I lose my way
我失去了方向
And it's not too long before you point it out
就在你發現之前
I cannot cry
我不能哭泣
Because I know that's weakness in your eyes
因為我知道在你眼中, 那是缺點
I'm forced to fake
我強迫自己
A smile, a laugh everyday of my life
強顏歡笑, 在我生命中的每一天
My heart can't possibly break
我的心不可能破碎
When it wasn't even whole to start with
因為它從來沒有完整過

replay:*

I watched you die
我目睹你的死亡
I heard you cry every night in your sleep
午夜夢迴時, 我聽到你的哭泣
I was so young
我曾如此年輕
You should have known better than to lean on me
你應該更加瞭解我, 而不是依賴我
You never thought of anyone else
你不曾想到他人
You just saw your pain
你只看到自己的痛苦
And now I cry in the middle of the night
如今我在半夜哭泣
For the same damn thing
為了相同的理由
Because of you
因為你
I never stray too far from the sidewalk
我從不會偏離自己的道路
Because of you
因為你
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
我學會安全地嬉戲, 所以我不會受傷
Because of you
因為你
I try my hardest just to forget everything
我用盡全力去忘記一切
Because of you
因為你
I don't know how to let anyone else in
我不知道如何讓他人進入內心
Because of you
因為你
I'm ashamed of my life because it's empty
我為我的生活感到羞愧, 因為它是空白一片
Because of you
因為你
I am afraid
我感到恐懼
Because of you
因為你
Because of you
因為你

 

Breakaway 掙脫束縛

Grew up in a small town
在一個小城鎮中成長
And when the rain would fall down
當雨落下時
I just stared out my window
我只是望著窗外
Dreaming of what could be
做著白日夢
And if I'd end up happy
如果我結束了快樂
I would pray (I would pray)
我會禱告 (我會禱告)
Trying hard to reach out
努力去伸展

But when I'd try to speak out
但是當我試著說出來
Felt like no one could hear me
感覺像是沒有人聽得到我
Wanted to belong here
想要屬於這裡
But something felt so wrong here
但是在這裡就是感到不對勁
So I pray (I would pray)
所以我禱告 (我會禱告)
I could breakaway
我可以掙脫束縛

[Chorus:]
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
我將展開翅膀, 學習如何飛翔
I'll do what it takes til' I touch the sky 
我將盡我所能, 直到接觸天空
I'll make a wish 
我將許願
Take a chance
把握機會
Make a change
徹底改變
And breakaway
然後掙脫束縛


Out of the darkness and into the sun
從黑暗之中進入陽光
But I won't forget all the ones that I loved
但是我不會忘記所有我愛的人
I'll take a risk
我將冒險
Take a chance
把握機會
Make a change
徹底改變
And breakaway
然後脫離

Wanna feel the warm breeze
想要感覺溫暖的微風
Sleep under a palm tree
在棕櫚樹下沉睡
Feel the rush of the ocean
感覺海浪的拍打
Get on board a fast train
搭上快速列車
Travel on a jet plane, far away (I will)
在火箭上漫遊, 遠遠地 (我將會)
And breakaway
然後掙脫束縛


[Chorus]

Buildings with a hundred floors
百層樓的建築
Swinging around revolving doors
隨著旋轉門轉動
Maybe I don't know where they'll take me but
也許我不知道他們將帶我到哪裡, 但是
Gotta keep moving on, moving on
我會持續地前進, 前進
Fly away, breakaway
遠走高飛, 脫離
I'll spread my wings
我展開翅膀
And I'll learn how to fly
學習如何飛翔
Though it's not easy to tell you goodbye
雖然向你道別並不容易

I gotta take a risk
我必須冒險
Take a chance
把握機會
Make a change
徹底改變
And breakaway
然後掙脫束縛


Out of the darkness and into the sun
從黑暗中進入陽光
But I won't forget the place I come from
但是我不會忘記故鄉
I gotta take a risk
我必須冒險
Take a chance
把握機會
Make a change
徹底改變
And breakaway, breakaway, breakaway
然後掙脫束縛



Walk away轉身離開

You've got your mother and your brother
你媽和你哥都有意見
Every other undercover telling you what to say
所有隱藏在你身邊的人都敎你照著說
You think I'm stupid but the truth is that it's cupid baby loving you has made me insane
你以為我是傻子  但這是愛神在作祟      寶貝,愛你讓我昏了頭
So before you point your finger
所以在你對我開火前
Get your hand off of my trigger
把手移開我的板機
You need to know the situations getting old
你知道這情形已經持續一陣子
And now the more you talk the less I can take
你說的越多我越難接受

I'm looking for attention
我要的是關心
Not another question
不是質疑
Should you stay or should you go
你要不就留下要不就走
Well if you don't have the answer
如果你沒有答案
Why you still standing here
那為何站在這
Hey, hey, hey, hey
嘿,嘿,嘿,嘿
Just walk away
就轉身離開吧

I waited here for you like a kid waiting after school
我就像孩子等放學般的癡癡等你
So tell me, how come you never showed
告訴我,你為何沒現身
I gave you everything and never asked for anything
我給了你一切,卻沒向你要過什麼
And look at me, I'm all alone
看看我,卻還是孑然一人
So before you start defending
所以在你為自己抗辯之前
Stop all your pretending
卸下你所有偽裝
I know you know I know so what's the point of being slow
我知道你知道我知道   所以拖延又有什麼意義
Let's get this show on the road today
今天就讓這齣戲上演

I want a love
我要愛情
I want a fire
我要熱火
To feel the burn, my desires
我要感受我燃燒的欲望
I want a man by my side
我要在身邊守候我的人
Not a boy who runs and hides
不要跑開躲起來的男孩
Are you gonna fight for me, die for me
你願意為我抗爭,為我犧牲
Live and breathe for me
為我生活,為我呼吸嗎?
Do you care for me
你關心我嗎?
Cause if you don't then just leave
如果不,就請走吧


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()